SBGV247 - vill ha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SBGV247 - vill ha!
SBGV247 - vill ha!
20
Detta bara måste vara 20mm! Mindre dykarklocka på ingång alltså.
20 atm enligt den japanska hemsidan.Väldigt sportig, 100 m WR? Isf är kan man ju köra den som badklocka?
Är det där andra färger av den nya?
Ja, ej limiterade.Är det där andra färger av den nya?
40mm kvartsdykare?
Detta bara måste vara 20mm! Mindre dykarklocka på ingång alltså.
Dubbelt upp så det är bara att bada påVäldigt sportig, 100 m WR? Isf är kan man ju köra den som badklocka?
Nu kan jag inte släppa den tanken. Liknande utformning som på de tidigare kvartsdykarna, men snyggare vridring. Nånting riktigt rent och stabilt40mm kvartsdykare?
Har du kollat med Globen? Vet att någr butiker i Asien har fått in dem.När kommer den , någon som har snappat upp något?
Har du kollat med Globen? Vet att någr butiker i Asien har fått in dem.
Måtten härNär släpps SBGV247? Vet vi mått på den samt pris? Verkar ligga på ca 2.5k eur i Japan.
Sjukt cool.
https://instagram.com/p/BkJ_aKmnhiM/Tror jag inte en sekund på Borde finns bilder ute med andra tider än 10:07:42 då
Dom här två färgkombinationerna i Proxpex Land-serien har jag inte sett tidigare. Särskilt den blåa känns lite lockande.
SRPC29K1
SRPC31K1
Seiko måste väl vara kungar på blå tavlor?Dom här två färgkombinationerna i Proxpex Land-serien har jag inte sett tidigare. Särskilt den blåa känns lite lockande.
SRPC29K1
SRPC31K1
Varför har dom spännet på fel håll?
Man jobbar så i Japan. Inte visa svansen (dvs ryggen) på bandet till den du talar med.Varför har dom spännet på fel håll?
Aldrig hört talas om. Vanligtvis sitter de ju som vanligt.Man jobbar så i Japan. Inte visa svansen (dvs ryggen) på bandet till den du talar med.
Inte på JDM-Seikos, tog att tag att vänja sig vid min SARB065.Aldrig hört talas om. Vanligtvis sitter de ju som vanligt.
Jag vet att det är så på vissa modeller men det gäller ju knappast alla JDM-modeller, de flesta har vanligt spänne. Har aldrig hört anledningen tidigare sp det var kul.Inte på JDM-Seikos, tog att tag att vänja sig vid min SARB065.
Står ovan, Y330 000 + skatt. Japan only modell tydligen.vet man nåt om pris och tillgänglighet på den där?
Spännet är vanligt men de sitter på ”fel” sida av klockan. Är egentligen inte konstigare än att man räcker över saker med två händer där borta.Jag vet att det är så på vissa modeller men det gäller ju knappast alla JDM-modeller, de flesta har vanligt spänne. Har aldrig hört anledningen tidigare sp det var kul.