• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

aximand

Panerai
2-Faktor
25D48702-0905-402B-99C7-9CB552C3B687.jpeg

SBDY031
Den där sekundvisaren var ju svincool. Håller dock med tidigare talare, svart? Hade nog varit snyggare i mörkblått...
 

Psykel

Patek
Glömde skriva storlek. Modellerna är 35mm, precis som ursprungsmodellerna.
Äntligen vettig (för mig, smaken är ju som baken) storlek på en modern Seiko! Jag skulle tillochmed överväga att skaffa en för fjällvandring/gokarting/jakt/annat som jag inte sysslar med men gärna skulle vilja. Misstänker att dom inte blir så dyra?
Edit: 20.000 yen enligt Seikos japanska hemsida, så rätt billiga. 21.000 för den i mitten till höger som jag misstänker har full lumetavla och 25.000 för den guldfärgade och den svarta.
Edit 2: Insåg precis att dom saknar datum! Storleken, priset och datumlösheten kan nog faktiskt göra att jag hugger en sån! Den blå var ju riktigt nice! Men den gröna eller den med lumetavla är ju inte heller dumma...
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Äntligen vettig (för mig, smaken är ju som baken) storlek på en modern Seiko! Jag skulle tillochmed överväga att skaffa en för fjällvandring/gokarting/jakt/annat som jag inte sysslar med men gärna skulle vilja. Misstänker att dom inte blir så dyra?
Edit: 20.000 yen enligt Seikos japanska hemsida, så rätt billiga. 21.000 för den i mitten till höger som jag misstänker har full lumetavla och 25.000 för den guldfärgade och den svarta.
Edit 2: Insåg precis att dom saknar datum! Storleken, priset och datumlösheten kan nog faktiskt göra att jag hugger en sån! Den blå var ju riktigt nice! Men den gröna eller den med lumetavla är ju inte heller dumma...
Har du någon länk? Min Google-FU funkar inte.
https://www.seikowatches.com/jp-ja/products/seikoselection/scxp155
 
Topp