• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Kedje

Breitling
Nya Sumon med safirglas och 6R35.
Den fula fonten på bezeln är borta :)
SPB103J1.jpg
Måste säga att denna är väldigt läcker! Kan man få en grön sunburst med safirglas för runt 5000-lappen tro?
Undrar vilket urverk de stoppat i den nu? Enligt broschyren har de stoppat in något med 70h PR?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ser ut att ha marginellt mer bandhorn än en 300m tuna, så den funkar nog. Likaså med kompass-pucken här ovan, jag tror inte att 43 mm är någon fara med den boetten.
Jag tycker att bandhornen ser ganska mycket längre ut en 300m tuna men vi får se. Är svårt att avgöra från bilderna. :)
 

Johan86

Panerai
2-Faktor
Nu vill jag testa nya sumohulken! Finns en risk att SPB053 får gå för den... samtidigt är jag fortfarande lite nykär i den.
 

Kingesson

Omega
Har ni någon insikt/gissning varför det aldrig görs några special editions på SKX-linjen? Tycker Seiko kanske att det är för ocreddigt att göra något spektakulärt av en instegsklocka?
 

Ekberget

Cartier
Har ni någon insikt/gissning varför det aldrig görs några special editions på SKX-linjen? Tycker Seiko kanske att det är för ocreddigt att göra något spektakulärt av en instegsklocka?
Skulle den sälja? Folk moddar ju bara den till sin egen special edition. Om du menar 007/009.
Annars har väl det funnits en uppsjö skx genom åren som vart lite balla.
 
Topp