Inte vad jag vet. De flesta i den serien var ju kronografer.Wow. Dom va fina. Fanns det en flightmaster med 8L också? Tyvärr ingen GMT i de där men grymt fina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte vad jag vet. De flesta i den serien var ju kronografer.Wow. Dom va fina. Fanns det en flightmaster med 8L också? Tyvärr ingen GMT i de där men grymt fina
Ja lite märkligt de gav dem samma namn som kronograferna. Sjukt snygga dock och bezeln är ju helt unik.Inte vad jag vet. De flesta i den serien var ju kronografer.
Sagarmatha?
Alla nya är Springdrive. Här är mina favoriter av de gamla modellerna. 009 är LE, 500st, båda har 8L-verket. Har hållt ögonen efter modellerna ett tag men de är väldigt ovanliga, framförallt 009 som jag tycker är den coolaste.
Bergspassage i Nepal.Sagarmatha?
Nope. Bara någon som sagt att det kommer en 9F-dykare på 46.3mm. Inget jag tror på.Inga läckor angående gs dykare?
Nope. Bara någon som sagt att det kommer en 9F-dykare på 46.3mm. Inget jag tror på.
Idag smäller det, fan vad man är taggad!
Så sjukt bra!
Vad har vi här då?
Håller med.. Hoppas den är bärbar och inte för topptung som MM300.Så sjukt bra!
Den har jag bokat, ser bättre och bättre ut för varje bild =)
Tycker att den ser 100ggr bättre ut här än på de tidigare läckta bilderna. Jag vill haaaa!Den har jag bokat, ser bättre och bättre ut för varje bild =)
Ser ut som om Seiko går hårt ut med Spring Drive i år?Hittade flertalet släpp (alla) på en ungersk hemsida.
https://kronometer.hu/2019/03/20/roviden-seiko-es-grand-seiko/
Denna såg cool ut.
Tycker mig även se flertalet GMTs detta åretSer ut som om Seiko går hårt ut med Spring Drive i år?
Nya Sumos?Vad kan dom här heta tro? Har dålig koll på Seiko.
dressiga spring-drives... utan PR...
väldigt förtjust i stålversionen
Dessutom endast 10mm tjock, najs!
17mm tjock. Kool klocka i sig, men vem är den skapad för? Dennis Rodman?
17mm tjock. Kool klocka i sig, men vem är den skapad för? Dennis Rodman?