Redan lagt ut min bukspottskörtel. Har bara en så det är premium. $7600 enligt insta . Jag är kär.ja, riktigt fin... grym dressare...
nu väntar man bara på priser innan vänstra njuren åker ut på blocket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan lagt ut min bukspottskörtel. Har bara en så det är premium. $7600 enligt insta . Jag är kär.ja, riktigt fin... grym dressare...
nu väntar man bara på priser innan vänstra njuren åker ut på blocket
Redan lagt ut min bukspottskörtel. Har bara en så det är premium. $7600 enligt insta . Jag är kär.
dressiga spring-drives... utan PR...
väldigt förtjust i stålversionen
Jäklar vad bra!
Snyggare tavla på guldaren dock...
Måste kolla prislappen - blir troligen besviken!
japp, det blir du - 2.800.000 yen...
Hmm...hur många pantburkar har jag?
Men det verkar ju finnas en icke-limiterad stålare också - samma knas-pris?
ingen icke-limiterad i stål vad jag kan se - stålaren ligger på 850.000 yen (7600 USD har florerat) - med opturas prissättning blir det ju säkert upp mot 80 brak ändå.
Jag uppfattade det av hemsidan som att SBGZ003 inte var limiterad. Kan ha missförstått dock.
Lite halvtrist prisnivå dock!
den är i platina - 6.000.000 yen, då får du börja leta burkar asap...
Vad kan dom här heta tro? Har dålig koll på Seiko.
Men det är den här jag vill ha.
SNR029J1
Skulle den vara 40mm skulle jag sälja alla mina andra klockor.
Någon som kan förklara för mig varför denna antagligen kommer kosta lika mycket som en GS SBGA229?Men det är den här jag vill ha.
SNR029J1
Skulle den vara 40mm skulle jag sälja alla mina andra klockor.
Spekulerar nu, men i min värld innebär det att de på sikt kommer lyfta upp priserna på GS-dykarna som är standard. Vem vet, de kanske lanserar nya modeller inom några år och passar på att höja prisnivån i samband med det.Någon som kan förklara för mig varför denna antagligen kommer kosta lika mycket som en GS SBGA229?
Varför skulle man välja denna innan GSen?
Spekulerar nu, men i min värld innebär det att de på sikt kommer lyfta upp priserna på GS-dykarna som är standard. Vem vet, de kanske lanserar nya modeller inom några år och passar på att höja prisnivån i samband med det.
Bäst att hålla hårt i de gamla då.tror det stämmer rätt bra.
029/031/229/231 är ju gamla modeller också.
de nya som kommit - förra årets bestar och den som kom idag ligger ju snarare norr om 100...
GS har ju pushat priserna uppåt a la rolex nästan...
Bäst att hålla hårt i de gamla då.
Nya Sumon med safirglas och 6R35.
Den fula fonten på bezeln är borta
Vad hände med dessa? Har varit helt tyst om dem. Någon som har REF?
Enligt SoloJapan (där jag lagt min bokning), är det SBDY031 Save the Ocean Special Edition.Vad hände med dessa? Har varit helt tyst om dem. Någon som har REF?
Hmm, jag är skeptisk till att det skulle bli en Japan only special edition som de påstår. Alla andra Save the ocean har ju släppts globalt. Just den reffen kan kanske vara Japan only men den borde komma hit med en annan ref.Enligt SoloJapan (där jag lagt min bokning), är det SBDY031 Save the Ocean Special Edition.
Nya Seiko-katalogen, grym för att få en överblick och kolla referensnummer --> https://www.seikowatches.com/global-en/catalog/special/basel2019/#target/page_no=1.