• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

Dtox

Omega
Den vanliga stållänken till 1392 ... eh vad heter den .. 722? ... passar väl till 1055. Den passar ju iallafall till 683 eller vad den vanliga subben heter. Det har vi fotobevis på. :)

Edit: Ursäkta ospecificiteten, jag går å äter lunch.

Tror inte länken till 1392/722 passar till 1055 som jag tror har tunnare boett, frågade när jag hämtade ut 1055:an och fick till svar att det inte fanns länk till den men AD:n kanske menade att den inte såldes på länk.

Måste kollas upp.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Tror inte länken till 1392/722 passar till 1055 som jag tror har tunnare boett, frågade när jag hämtade ut 1055:an och fick till svar att det inte fanns länk till den men AD:n kanske menade att den inte såldes på länk.

Måste kollas upp.
Jag har tappat nicket på killen som gjorde manövern att sätta sådan länk på 42mm sub, och exakt ref minns jag inte. Men jag gissar att AD:n menade att den inte såldes på länk. @Ernesto what say you?
 

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Tror inte länken till 1392/722 passar till 1055 som jag tror har tunnare boett, frågade när jag hämtade ut 1055:an och fick till svar att det inte fanns länk till den men AD:n kanske menade att den inte såldes på länk.

Måste kollas upp.
Jag hade min gamla 722 länk på min 682 ett tag. Funkade hur bra som helst

edit: bild också

3F3A9C0F-F1E6-4A59-BEEA-93839C7CC5C6.jpeg
54B3E23E-BC03-4204-BD54-4D15F18BA14F.jpeg
 

Dtox

Omega
Tack för bilderna, det där ser lite konstigt ut med tanke på att ändlänken sticker ut vid bandhornen. Ska kolla hur länken på den nya 42 mm suben ser ut.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Tack för bilderna, det där ser lite konstigt ut med tanke på att ändlänken sticker ut vid bandhornen. Ska kolla hur länken på den nya 42 mm suben ser ut.
Det var en grej vi reagerade på generellt när nya länken dök upp, det är så den är tänkt att se ut helt enkelt. Kolla på alla andra länkbilder på Panerais hemsida.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Det verkar som att det kommer från panerai, funnen läcka

 

azcii

Patek
2-Faktor
Det verkar som att det kommer från panerai, funnen läcka

Precis de jag såg + några till.. Alla lär väl "läcka" så småningom
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Precis de jag såg + några till.. Alla lär väl "läcka" så småningom
Ach sååå ... det finns "några till" ... trevligt :) Oh wait, menar du de vi såg på paneristi-mötet +de här läckta + några till?

Hehe, jag såg den bruna Elian och tänkte, nice modell, bra pris, om den bara vore blå. Och så kommer den blåa elian med bronsdetaljer och jag bara, shit, den här vill jag ha, och sen såg jag priset och insåg vad de hittar på med den där ... crap. :)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Ach sååå ... det finns "några till" ... trevligt :) Oh wait, menar du de vi såg på paneristi-mötet +de här läckta + några till?

Hehe, jag såg den bruna Elian och tänkte, nice modell, bra pris, om den bara vore blå. Och så kommer den blåa elian med bronsdetaljer och jag bara, shit, den här vill jag ha, och sen såg jag priset och insåg vad de hittar på med den där ... crap. :)
Ja precis, några till som jag sett (bland annat en ny 42mms sub), men det lär väl vara ännu fler som jag inte sett.

Den bruna är snygg och rimligt prissatt. Kul att den är limiterad också. Tror den säljer bra.
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
Kanske old news men 422 tillverkas inte längre?
Man kan inte klicka hem den vilket man kan med de flesta andra modeller plus de skriver limited availability.
1617444587009.png


372 är däremot möjlig att köpa

1617444657960.png
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kan väl finnas exemplar kvar? Såg nåt om någon på Facebook/Insta som, enligt egen utsago, köpt den sista 372:an i Europa.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Är det någon som på något vis följer Panerais släpp på W&W (hur)? Om så, kan ni tänka er att dumpa lite info i den här tråden när det kommit info att dumpa? :)
 
Topp