Introducing: A Panerai That's Almost Entirely Recycled
From the recycling bin to the wrist.
www.hodinkee.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade inte hängt med på att det sitter ett nytt kronografverk i de här, jämfört med tidigare. 15,65mm tjocka. Det är tunnare, tror jag, än nuvarande kronografer.Introducing: The Panerai Luminor Chrono
A new chronograph collection at Watches & Wonders.www.hodinkee.com
Och den här 44mm subben tycker jag är det bästa som dykt upp från Panerai på länge, tyvärr är priset något högt. Får hålla ut till nästa år, då det sägs komma fler 44mm subs.Introducing: A Panerai That's Almost Entirely Recycled
From the recycling bin to the wrist.www.hodinkee.com
Synd att det inte fanns en Boutique i Jämtland
Jag trodde det var @peterc som var Boutiquen i Jämtland.Synd att det inte fanns en Boutique i Jämtland
Jag gillar 1218. Mycket!Introducing: The Panerai Luminor Chrono
A new chronograph collection at Watches & Wonders.www.hodinkee.com
Bara Jämtland?Jag trodde det var @peterc som var Boutiquen i Jämtland.
Panerais designavdelning ligger några decennier efter typografiskt, ja.Känns det inte extremt daterat att ha ett ”e” i avvikande utseende för att symbolisera... vad man nu försöker symbolisera i det här fallet.
Bronzon är fin såklart men kostar därefter.
Från beskrivningen av Submersible eLAB-ID ... "From the sapphire crystal to the gold hands, most of the major components contain recycled-based material." Gold hands?
Haha. Det måste vara en felskrivning.Jag ryggade på det med, tänk om det är 932 all over again
Stämmer
42mm sägs det
Gillar den starkt faktiskt, grym kontrast visare och tavla
42mm sägs det
Mm, ligger på min plussida också.. Bara det där med storleken som störGillar den starkt faktiskt, grym kontrast visare och tavla
Den kanske är en sån som den blåa 720 som aldrig dök upp...Kommer vita Subben till AD?
Var den jag menade när jag skrev 42mms subben
42mm sägs det
Nu jävlar snackar vi!! Take my money!!!
Ett vitt armband också så kan du byta nick till Miami-Burnman.Nu jävlar snackar vi!! Take my money!!!
Yes! Taget!! Helt seriöst tror jag det där blir mitt nästa köp?! Har varit sugen på 682 men med tanke på att jag kör pam390, och svart BB58:a, normalt känns det som ett bättre och mer varierande komplement med vit tavla! Den där är sjukt bra till sommaren/ Mvh Miami-BurnmanEtt vitt armband också så kan du byta nick till Miami-Burnman.