På den står det RADIOMIR PANERAI ... inte enbart PANERAI. Det är avsevärt fler tecken på 720, mer än dubbelt så många.Hade inte du en 720 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På den står det RADIOMIR PANERAI ... inte enbart PANERAI. Det är avsevärt fler tecken på 720, mer än dubbelt så många.Hade inte du en 720 ?
Jag tänkte mer på 721På den står det RADIOMIR PANERAI ... inte enbart PANERAI. Det är avsevärt fler tecken på 720, mer än dubbelt så många.
Ja, det är skillnad, det har du rätt i.Jag tänkte mer på 721
Den är med i en film ovan, från i torsdags eller så. Någon som spillde bönorna lite för tidigtTror inte jag sett denna förut? Postades precis på Panerais IG. Cool tavla ändå
För övrigt redan på hemsidanDen är med i en film ovan, från i torsdags eller så. Någon som spillde bönorna lite för tidigt
Där ser man!För övrigt redan på hemsidan
PAM01280 - Luminor Due Goldtech™ Madreperla
Luminor Due Goldtech™ Madreperla, PAM01280 Automatic mechanical, P.900 calibre Polished Goldtech™, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
Jag tycker det är kul att de klurar vidare på vad som funkar för deras tänkta målgrupper, och pärlemortavlor tycks vara poppis bland damerna om man ser till andra märken (som förhoppningsvis säljer av sådana tavlor). Jag har en fru som skakar på huvudet åt både guld och pärlemor och rött läder, så ...Där ser man!
Tycker tavlan är rätt cool
Riktigt snygg! Kanske inte mitt toppval av band men jag har hört att man kan lätt byta dem hade de bara dolt verket eller satt i ett snyggare e.g., p4000 och sen tagit bort datum så hade den varit perfektDär ser man!
Tycker tavlan är rätt cool
Är det inte för att MOP är ömtåligt? Rolex tex har datumram på MOP-tavlor men inte på vanliga tavlor. Oavsett så tycker jag att datumram är snyggtDom limmade ju i alla fall dit en datumram för ovanlighetens skull
Den e cool! Gillar den starkt . Lär ju komma i 44mm någon dag
Den e cool! Gillar den starkt . Lär ju komma i 44mm någon dag
För du kommer inte veta vilket av gummibanden du kommer köpa till....
Den dagen blir ingen lätt dag i mitt liv
Haha, främst det. Men även vilken njure jag gillar minst.För du kommer inte veta vilket av gummibanden du kommer köpa till....
Man vafan, när du säger så känns ju ett köp av denna i 42mm ”fel”Den e cool! Gillar den starkt . Lär ju komma i 44mm någon dag
Man vafan, när du säger så känns ju ett köp av denna i 42mm ”fel”
44mm tror jag är perfektion för mig... När TROR du en vit 44mm är realistisk?? 2022??? Då väntar jag
Ja, 2022 är nog faktiskt en realistisk tidpunkt för en vit 44mm. Men fan vet, de envisas ju med att göra one-off-grejer i blandade storlekar. Jag hade uppskattat ett mer Rolex-tänk (eller många andra tillverkare) med typ samma modell i olika storlekar, men nope.Man vafan, när du säger så känns ju ett köp av denna i 42mm ”fel”
44mm tror jag är perfektion för mig... När TROR du en vit 44mm är realistisk?? 2022??? Då väntar jag
Bara börja spara nu då, lika bra att ställa in årets semesterNästa år säkerligen
Bara börja spara nu då, lika bra att ställa in årets semester
Ja det är ju k*ken att alla klockmärken ska vara så hemliga angående framtida släpp! Ut med infon ffs!Ja, 2022 är nog faktiskt en realistisk tidpunkt för en vit 44mm. Men fan vet, de envisas ju med att göra one-off-grejer i blandade storlekar. Jag hade uppskattat ett mer Rolex-tänk (eller många andra tillverkare) med typ samma modell i olika storlekar, men nope.
Tänkte inte på det...Ja du kan ju inte åka någonstans ändå
Nästan som den på 932Tror inte vi sett baksidan på den här förut.
Mediterrano jaNästan som den på 932
Den där är ju helt sanslös