• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

azcii

Patek
2-Faktor
Tror inte jag sett denna förut? Postades precis på Panerais IG. Cool tavla ändå

A new brand statement.  Iconic Italian design meets contemporary functionality i ( 1080 X 1080 ).jpg
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Där ser man!

Tycker tavlan är rätt cool


1618392111276.png
Jag tycker det är kul att de klurar vidare på vad som funkar för deras tänkta målgrupper, och pärlemortavlor tycks vara poppis bland damerna om man ser till andra märken (som förhoppningsvis säljer av sådana tavlor). Jag har en fru som skakar på huvudet åt både guld och pärlemor och rött läder, så ... :D
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Man vafan, när du säger så känns ju ett köp av denna i 42mm ”fel”
44mm tror jag är perfektion för mig... När TROR du en vit 44mm är realistisk?? 2022??? Då väntar jag
Ja, 2022 är nog faktiskt en realistisk tidpunkt för en vit 44mm. Men fan vet, de envisas ju med att göra one-off-grejer i blandade storlekar. Jag hade uppskattat ett mer Rolex-tänk (eller många andra tillverkare) med typ samma modell i olika storlekar, men nope.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Ja, 2022 är nog faktiskt en realistisk tidpunkt för en vit 44mm. Men fan vet, de envisas ju med att göra one-off-grejer i blandade storlekar. Jag hade uppskattat ett mer Rolex-tänk (eller många andra tillverkare) med typ samma modell i olika storlekar, men nope.
Ja det är ju k*ken att alla klockmärken ska vara så hemliga angående framtida släpp! Ut med infon ffs!
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag känner på mig att något kommer att bli/kännas fel med 44 mm subbarna. Det känns inte Panerai att göra något helt perfekt;)
 
Topp