Då skulle vi väl egentligen kunna försöka göra en sammanställning av alla modeller som vi minns att vi såg?Tror huvudsaken är att vi inte publicerar några bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då skulle vi väl egentligen kunna försöka göra en sammanställning av alla modeller som vi minns att vi såg?Tror huvudsaken är att vi inte publicerar några bilder
Då skulle vi väl egentligen kunna försöka göra en sammanställning av alla modeller som vi minns att vi såg?
@metamorfos du som läste det finstilta i NDA:t ... bröt Palle mot det nu? Eller jag tidigare.
Svårt att säga var gränsen går.. Att rada upp allt vi minns kanske är över den?
Och det har vi inte gjort!Tror huvudsaken är att vi inte publicerar några bilder
Det var betalningen för Panerai botiqen här i stan. Vi var tvungna att skaffa falska svenska pass åt hela ledningen på Panerai i utbyte mot en butik.Noterar för övrigt att @azcii av en slump(?) avslöjat kartellen bakom det svenska passhaveriet.
Min kommentar är att den här ju är sjukt jäkla bra.PAM 1957 , Malaysia Boutique Special Edition, DLC titanium, 8 days
Ingen som har kontakter i Malaysia?PAM 1957 , Malaysia Boutique Special Edition, DLC titanium, 8 days
Tycker verkligen om gröna urtavlan, en av dom finare PAM ska inte ljugaPAM 1957 , Malaysia Boutique Special Edition, DLC titanium, 8 days
Jodå god Ristikontakt finns, men med tanke på moms vid införsel blir den tyvärr en lite väl dyr historia relativt settIngen som har kontakter i Malaysia?
PAM 1957 , Malaysia Boutique Special Edition, DLC titanium, 8 days
140Hur många tillverkas?!
Love it.PAM 1957 , Malaysia Boutique Special Edition, DLC titanium, 8 days
Jag väntar på att Panerai ska släppa något i en vettig strl med grön urtavla :/ Quaranta var bra men t.o.m jag tyckte 40mm var för litet. Denna kombon var riktigt bra. Vad landar den på inkl moms?Jodå god Ristikontakt finns, men med tanke på moms vid införsel blir den tyvärr en lite väl dyr historia relativt sett
Men instämmer i sången; fy fasiken vilken lyckad rackare!
Motsvarande ca 94k i listpris.Jag väntar på att Panerai ska släppa något i en vettig strl med grön urtavla :/ Quaranta var bra men t.o.m jag tyckte 40mm var för litet. Denna kombon var riktigt bra. Vad landar den på inkl moms?
Jag väntar på att Panerai ska släppa något i en vettig strl med grön urtavla :/ Quaranta var bra men t.o.m jag tyckte 40mm var för litet. Denna kombon var riktigt bra. Vad landar den på inkl moms?
1182 och 1326? 36.000 € på hemsidan (Nederländerna)Någon som sitter på info om de nya due 38 tutto oro-modellerna (blå och vit), nyfiken på vad "helguld"-due kostar. Jag ska inte ha en oavsett pris iofs.
Tackar1182 och 1326? 36.000 € på hemsidan (Nederländerna)
Jag gillar verkligen inte guld, men den där på rätt kvinna kan vara det snyggaste ever. Eller vad säger du?Hej hej guldpanna
PAM01326 - Luminor Due TuttoOro
Luminor Due TuttoOro, PAM01326 Automatic mechanical, P.900 calibre Polished Goldtech™, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
Jaa, läcker Jag tycker den där länken verkligen gjorde sig i guld med de polerade mittbitarna. Speciellt med den vita tavlan med sunburst.Jag gillar verkligen inte guld, men den där på rätt kvinna kan vara det snyggaste ever. Eller vad säger du?
Exakt så. Då är mest frågan hur många njurar man behöver sälja.Jaa, läcker Jag tycker den där länken verkligen gjorde sig i guld med de polerade mittbitarna. Speciellt med den vita tavlan med sunburst.
ExaktExakt så. Då är mest frågan hur många njurar man behöver sälja.
Exakt
edit: hoppas det är ok att annonsera på K&S