Det vet jag inte riktigt men känns bara lite udda med den kontrasten, iaf när det är blå visare. Hade det vara blanka guldvisare hade det kanske varit annorlundaIntressant? Hur hade du velat ha det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det vet jag inte riktigt men känns bara lite udda med den kontrasten, iaf när det är blå visare. Hade det vara blanka guldvisare hade det kanske varit annorlundaIntressant? Hur hade du velat ha det?
Det vet jag inte riktigt men känns bara lite udda med den kontrasten, iaf när det är blå visare. Hade det vara blanka guldvisare hade det kanske varit annorlunda
Du har inte hittat bilder på den grå?
Den här då?
Kan du inte bara köra den där genom ett gråskalefilter?Du har inte hittat bilder på den grå?
Det vet jag inte riktigt men känns bara lite udda med den kontrasten, iaf när det är blå visare. Hade det vara blanka guldvisare hade det kanske varit annorlunda
Första wristroll jag sett på 1334Du har inte hittat bilder på den grå?
Ha den äran!!!Snabba puckar!
683 ersattes visst av 1683... men nu när kompisen vill ha en så är den ersatt av 2683. Skillnaden är visst att man får med ett band gjord av återvunnen plast. Plus att den nu listar för 115.300 kr...
Vi har spanat in de här Panerai G-shocks förut men jag är ganska säker på att de inte visats på hemsidan så länge...
PAM01238 - Submersible Forze Speciali Experience
Submersible Forze Speciali Experience , PAM01238 Automatic mechanical, Panerai P.9100/R calibre Titanium and ceramic anti-clockwise rotating bezel with graduated scale, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
PAM01239 - Submersible Forze Speciali
Submersible Forze Speciali, PAM01239 Automatic mechanical, Panerai P.9100/R calibre Titanium with ceramic anti-clockwise rotating bezel with graduated scale, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
Vi har spanat in de här Panerai G-shocks förut men jag är ganska säker på att de inte visats på hemsidan så länge...
Submersible Forze Speciali Experience , PAM01238 Automatic mechanical, Panerai P.9100/R calibre Titanium and ceramic anti-clockwise rotating bezel with graduated scale, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
Submersible Forze Speciali, PAM01239 Automatic mechanical, Panerai P.9100/R calibre Titanium with ceramic anti-clockwise rotating bezel with graduated scale, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
Ta bort "Time to target" och måltavlorna så är de enligt mig ändå braVi har spanat in de här Panerai G-shocks förut men jag är ganska säker på att de inte visats på hemsidan så länge...
Ta bort "Time to target" och måltavlorna så är de enligt mig ändå bra
Håller med om de är coola, men priset?!?Vi har spanat in de här Panerai G-shocks förut men jag är ganska säker på att de inte visats på hemsidan så länge...
I den där ingår det en upplevelse, som händer just nu har jag sett på insta. Folk som köpt den där åker stridsvagn och grejer med italienska armén.Håller med om de är coola, men priset?!?
Ok…så min 1683 redan utgått då?Snabba puckar!
683 ersattes visst av 1683... men nu när kompisen vill ha en så är den ersatt av 2683. Skillnaden är visst att man får med ett band gjord av återvunnen plast. Plus att den nu listar för 115.300 kr...
TydligenOk…så min 1683 redan utgått då?
PremiumTydligen
Alltså, jag gillar faktiskt, de två översta i alla fall. men ... vad kostar de? Eller är de experience pieces så priset blir irrelevant?Officiella bilderna på Navy Seal-modellerna
Panerai will release three watches for the first year of the partnership:Alltså, jag gillar faktiskt, de två översta i alla fall. men ... vad kostar de? Eller är de experience pieces så priset blir irrelevant?
Alltså, jag gillar faktiskt, de två översta i alla fall. men ... vad kostar de? Eller är de experience pieces så priset blir irrelevant?
Priser, enligt någon som var med då de presenterades:Officiella bilderna på Navy Seal-modellerna
Priser, enligt någon som var med då de presenterades:
$58k
$28k
$10k
Låter rimligt, jämfört med andra modeller i sortimentet.
Ja, jag uppdaterade under tiden som du skrev det där.Antar att experience piecen är 58k, carbotechen är 28, och GMTn är 10k?
Nä. Inte sen alla quaranta kom, väl.PAM01304 - Luminor Quaranta Verde Militare
Luminor Quaranta Verde Militare, PAM01304 Automatic mechanical, P.900 calibre Polished steel, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
Ny va?
Stämmer, kom på att jag sett den redan. Trodde först att det var en 44:a