• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Det vet jag inte riktigt men känns bara lite udda med den kontrasten, iaf när det är blå visare. Hade det vara blanka guldvisare hade det kanske varit annorlunda 🤷‍♂️
712386C5-C9E8-47F2-A7CC-551F2A867020.jpeg

Den här då?
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Snabba puckar!

683 ersattes visst av 1683... men nu när kompisen vill ha en så är den ersatt av 2683. Skillnaden är visst att man får med ett band gjord av återvunnen plast. Plus att den nu listar för 115.300 kr...
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Vi har spanat in de här Panerai G-shocks förut men jag är ganska säker på att de inte visats på hemsidan så länge...


 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Vi har spanat in de här Panerai G-shocks förut men jag är ganska säker på att de inte visats på hemsidan så länge...



Faktiskt sjukt coola.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Vi har spanat in de här Panerai G-shocks förut men jag är ganska säker på att de inte visats på hemsidan så länge...



Det jag älskar mest med klockorna är smeknamnet p-shock.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Vi har spanat in de här Panerai G-shocks förut men jag är ganska säker på att de inte visats på hemsidan så länge...


Ta bort "Time to target" och måltavlorna så är de enligt mig ändå bra
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Vi har spanat in de här Panerai G-shocks förut men jag är ganska säker på att de inte visats på hemsidan så länge...


Håller med om de är coola, men priset?!?
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Alltså, jag gillar faktiskt, de två översta i alla fall. men ... vad kostar de? Eller är de experience pieces så priset blir irrelevant? :D
Panerai will release three watches for the first year of the partnership:
PAM 1325 - Submersible Navy Seals Experience. 47mm DLC coated Titanium case with camo dial and flyback chrono functions. 25 pieces. The buyers (already sold out) will go for three days of training with the Seals in Florida.
PAM 1324 - GMT Carbotech Navy Seals. 44mm Carbotech Case with camo dial and GMT Function. 162 pieces.
PAM 1323 - Submersible GMT Navy Seals. 44 mm brushed steel case with gradient black dial and GMT function. 500 pieces with a number held back for purchase by active and retired Seals.

----
Så, bara en av tre modeller som är rimlig att få tag på. :)
 
Topp