Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det inte en 1353?
JoĂr det inte en 1353?
PAM01353 - Luminor Quaranta Razer
Luminor Quaranta Razer, PAM01353 Automatic mechanical, P.900 calibre Brushed eSteelâą with DLC coating, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
Ăr vĂ€l skönt att inte allt behöver RGBasIngen RGB ? dĂ„ hoppar jag över
Det Àr snart Watches and Wonders ... en dryg mÄnad kvar bara.Tick tack. Tick tack. Tick tack tick tack tick tack.
Har aldrig gÄtt igÄng pÄ guld...men hÀr hÀnde nÄgot!?!
Bra med guld nĂ€r det Ă€r inflation har jag hörtâŠHar aldrig gĂ„tt igĂ„ng pĂ„ guld...men hĂ€r hĂ€nde nĂ„got!?!
Brun tavla och guld! Jag gillar! Skulle inte köpa den men jag gillar
Det har du juh helt rĂ€tt i! FĂ„r omvĂ€rdera min smak dĂ„...Bra med guld nĂ€r det Ă€r inflation har jag hörtâŠ
HĂ„ller tummarna för att den lilla 38mm ocksĂ„ kommer med 100m. Har inte helt slĂ€ppt denâŠ.Ryktas om att nya Luminor Due kommer presenteras pĂ„ W&W , nu med 100m WR
Ingen ny klocka som nyhet men vÀl ÀndÄ ett nytt namn pÄ kollektionen. Vill minnas att det stod Radiomir Origine pÄ dem nÀr de visades upp och nu Àr det alltsÄ Radiomir Tre Giorni. (So pretentious!)
Jag förestÀller mig att det betyder en diversifiering av Radiomir 1930-modeller... och egentligen vet jag att det kommer gÄ Ät det hÄllet dÄ PDay-besökare fick en förhandstitt. This will be the Year of the Radiomir!
Jag anvĂ€nde just Google Lens för att baklĂ€nges-slĂ„-upp att det hĂ€r Ă€r Gert Fylking. Jag har inte följt honom pĂ„ TV eller sĂ„, men en ytterligare sökning pĂ„ honom och vad han sagt tycks ge mig citatet "ĂNTLIGEN!!" och det kan ju matcha det hĂ€r. Tack för detektivstunden.
Jag har hört ryktet att jag kanske ska fÄ en inbjudan ocksÄ men visste inte till vad. Det lÄter ju som en förhandstitt ja, det har de kört förut om Ären. Men annars Àr det officiella under Watches and Wonders.NÀr slÀpps de nya modellerna? Jag fick en inbjudan frÄn Nymans lördag den 1 april pÄ kl 9 pÄ morgonen
"En unik digital presentation i ledning av Jean-Marc Pontroué, VD pÄ Panerai."
skratt-emoji-reaktion + imponerad av ditt driv jag tĂ€nkte mer i banorna av tavelstrukturen pĂ„ pannan matchar lite pannan pĂ„ mannen... men det kĂ€ndes inte helt rĂ€ttJag anvĂ€nde just Google Lens för att baklĂ€nges-slĂ„-upp att det hĂ€r Ă€r Gert Fylking. Jag har inte följt honom pĂ„ TV eller sĂ„, men en ytterligare sökning pĂ„ honom och vad han sagt tycks ge mig citatet "ĂNTLIGEN!!" och det kan ju matcha det hĂ€r. Tack för detektivstunden.
Hehe, jag fick min inbjudan precis nu. NÄgon lÀser den hÀr trÄden ...Jag har hört ryktet att jag kanske ska fÄ en inbjudan ocksÄ men visste inte till vad. Det lÄter ju som en förhandstitt ja, det har de kört förut om Ären. Men annars Àr det officiella under Watches and Wonders.
Oh wait. Det Àr ju dÄ....
Hörde ett rykte om att alla Luminor kommer vara max 100m framöver (inklusive 44mm 1950), vilket denna bild eventuellt bekrÀftar... Trist i sÄ fall.
But WHYYYYYYYYYYYYY???Hörde ett rykte om att alla Luminor kommer vara max 100m framöver (inklusive 44mm 1950), vilket denna bild eventuellt bekrÀftar... Trist i sÄ fall.
Skulle i sÄ fall betyda att 914,915,1312 etc alla kommer nedgraderas till 100mm. Den som lever fÄr se.
HÀr Àr iallafall tvÄ bÀttre bilder pÄ 1341
Jag fick höra det för ca 3 veckor sen muntligt av en sÀljare pÄ krons, sÄ de borde stÀmma.Hörde ett rykte om att alla Luminor kommer vara max 100m framöver (inklusive 44mm 1950), vilket denna bild eventuellt bekrÀftar... Trist i sÄ fall.
Skulle i sÄ fall betyda att 914,915,1312 etc alla kommer nedgraderas till 100mm. Den som lever fÄr se.
HÀr Àr iallafall tvÄ bÀttre bilder pÄ 1341