Vad vet du mer om den?Det kommer en Submersible utan datum senare i år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad vet du mer om den?Det kommer en Submersible utan datum senare i år.
PAM 1518, 44m, Navy seals, stål, ecru, grå sunburst typ.Vad vet du mer om den?
Jag som blev lite till mig ett tag och så är det en pajaspanna.PAM 1518, 44m, Navy seals, stål, ecru, grå sunburst typ.
Berätta mer, min Google verkar ha slutat fungera som jag villPAM 1518, 44m, Navy seals, stål, ecru, grå sunburst typ.
Den finns inte där.Berätta mer, min Google verkar ha slutat fungera som jag vill
Noop, fick hjälp att hitta vad jag redan settDen finns inte där.
Håller med.Noop, fick hjälp att hitta vad jag redan sett
Det kittlar med en nodate submersible men inte den där…
Synd att de inte gör de här med lite kupat glas...Den här har vi inte snackat om va?
Det hade jag helt missat. Kupat glas ftw!Har vi pratat om 1483?
En tiodagars med kupat glas
Det har du rätt i. Men med Panerai idag så tar man vad man fårKupat glas ftw
Lilla orange am/pm -pilen not ftw
Haha, det har du rätt iDet har du rätt i. Men med Panerai idag så tar man vad man får
Säljs bara idag online i 24h och limiterad till 37st.
Intressant att de ändrat datumfönstret på 42orna också nuSäljs bara idag online i 24h och limiterad till 37st.
42mm carbotech. Skynda och köp
Skulle för övrigt vilja ha ett sånt OEM band i grönt till min 1055Säljs bara idag online i 24h och limiterad till 37st.
42mm carbotech. Skynda och köp
Utöver det ändrade datumfönstret så har de nya fått hacking sekundvisare.Intressant att de ändrat datumfönstret på 42orna också nu
Det var som f...Utöver det ändrade datumfönstret så har de nya fått hacking sekundvisare.
Panerai ligger verkligen inte på latsidan, här är ytterligare ett släpp. 1681, 44 mm, limiterad till 137 st.
Och no time to target4 (!) nya Navy SEALs Submersible.
Samtliga med ökencamo-armband.
Roligast tycker jag att 1518 är, en 44mm sub utan datum!
New Release: Panerai Navy SEALs Submersible Watches | aBlogtoWatch
Two years after its debut in 2022, the Panerai Navy SEALs watch capsule collection welcomes another four models to its lineup. These new iterations come complete with camouflage straps, target-inspired running seconds subdials, and the special operations unit’s insignia on the caseback. The four...www.ablogtowatch.com
Chronographen har dock texten Time to Target.Och no time to target
SåklartChronographen har dock texten Time to Target.