• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter

4 (!) nya Navy SEALs Submersible.

Samtliga med ökencamo-armband.

Roligast tycker jag att 1518 är, en 44mm sub utan datum!

Screenshot_20240924-154532.png
Hoppas de kör vidare på 44 submersibles utan datum! Oj som vi längtat

Apropå 44mm så är ju det här en jävligt bra plattform att spinna vidare på. Även om den blåa tavlan inte är för mig!
Skall införskaffas. 233 är i mitt tycke den skönaste Panna jag burit, och då har jag som bekant testat drösvis. Detta är ett nästan likadant 1950-case men liite tweakat; bla lite slimmare. Är helt övertygad om att den iaf på mig kommer att sitta sanslöst bekvämt.

Vad gäller utseendet är nog både Brunito-finishen och tavlan vattendelare. Jag hör till de som gillar båda. Gillar kontrasten mot de ”vanliga” stålcasen och jag tycker också det är trevligt med gradient-tavlor likt denna. Guldvisarna skadar förstås inte heller, vare sig ”på egna ben” eller som en trevlig kontrast till tavelnyansen.

Kommer även släppas en annan fin basmodell september 2025, ej limiterad(500 ex per år), 44mm bettarini, dock samma urverk och 300m med en svart drömtavla (för mig).

Skrev upp mig hos Panerai Stockholm på ett ex samma dag som den presenterades på P-Day förra veckan. Tyvärr får vi inte posta bilder på den ännu men lite hype skadar ju inte. 😶

Kommer även släppas en annan fin basmodell september 2025, ej limiterad(500 ex per år), 44mm bettarini, dock samma urverk och 300m med en svart drömtavla (för mig).

Skrev upp mig hos Panerai Stockholm på ett ex samma dag som den presenterades på P-Day förra veckan. Tyvärr får vi inte posta bilder på den ännu men lite hype skadar ju inte. 😶
Kan bara accentuera det där med hype eftersom den är så värd det. Den är helt jäkla underbar!

Trodde ingen från KS åkte på P-day?

Tillbaka
Topp