Ja, ringen är ju hemsk men vi närmar oss fortfarande och den storleken med matt/borstad ring i hans tidigare pole2pole utförande skulle vara konstLite för blanka ytor för min smak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, ringen är ju hemsk men vi närmar oss fortfarande och den storleken med matt/borstad ring i hans tidigare pole2pole utförande skulle vara konstLite för blanka ytor för min smak.
Ser inte ut som samma ref som @David71 postadeLite för blanka ytor för min smak.
Bezeln ser mycket blankare ut på din bild, håller med om att den är för blank. Sen undrar jag hur gummit runt kronan ser ut efter några år?Lite för blanka ytor för min smak.
Bezeln ser betydligt mattare ut på de bilder som Panerai publicerade.Ser inte ut som samma ref som @David71 postade
Bezeln ser mycket blankare ut på din bild, håller med om att den är för blank. Sen undrar jag hur gummit runt kronan ser ut efter några år?
Bezeln ser betydligt mattare ut på de bilder som Panerai publicerade.
Gul sekundvisare ?Bezeln ser mycket blankare ut på din bild, håller med om att den är för blank. Sen undrar jag hur gummit runt kronan ser ut efter några år?
Bezeln ser betydligt mattare ut på de bilder som Panerai publicerade.
Det har du rätt i. Den ska vara gul, den är det på hemsidan. Men inte på Instagram. Vad håller de på med?Gul sekundvisare ?
De håller på som vanligt.Det har du rätt i. Den ska vara gul, den är det på hemsidan. Men inte på Instagram. Vad håller de på med?
Fast det var samma sak med den blå keramiken på denna.Ser ut som en helt annan klocka i starkt ljus
Blä. Och då gillar jag blått.Ser ut som en helt annan klocka i starkt ljus
Hahaha. Du har helt rätt. Herregud...Ju mer jag tittar på den ju mer känns den som en Homage från typ San Martin. Som en Panna fast där allt är lite…off.