• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter

en ny snubbe Àr redan internrekryterad men vi har inget namn.
Ryktas om Juan-Marc Pontruedito

1742239412851.png

Nytt urverk och förbÀttrad WR pÄ massÀljarna..

Den hÀr var inte att leka med till det i USA facila priset 67500 USD
 Platina..

IMG_3932.jpeg

Ja men fattar inte riktigt det dÀr med klicket. Det Àr vÀl samma skruvade stÄng som vanligt? Vad Àr dÄ vitsen med klick klick?
För att byta strap (med de som har tekniken) utan att skruva ur stÄngen, som pÄ Due. Man trycker ned knappen med fingret och lossar den biten som sitter runt stÄngen.

... och det brukar vara knapparna pÄ 1950-modellen, inte skruvar.

• Like
Reactions: kmg
Är detta allt? Vet nĂ„gon om det kommer nĂ„gra fler slĂ€pp i veckan?
Vi har sett lite hintar om annat, men vet inte om det kommer att offentliggöras denna vecka eller om de portionerar ut det under Äret, typ.

Tidigare Är har jag kommit över presentationsmaterial (under NDA) med ett antal olika modeller som nÄgra visas under denna vecka och sen portioneras ut, men i Är har jag inte lagt vantarna pÄ nÄgon sÄdan presentation.

Vi har sett lite hintar om annat, men vet inte om det kommer att offentliggöras denna vecka eller om de portionerar ut det under Äret, typ.

Tidigare Är har jag kommit över presentationsmaterial (under NDA) med ett antal olika modeller som nÄgra visas under denna vecka och sen portioneras ut, men i Är har jag inte lagt vantarna pÄ nÄgon sÄdan presentation.
Ok. NÄgot mÄste ju hÀnda med sub-serien nu nÀr luminor har 500m

Tillbaka
Topp