Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Missade priset på denna, du får kolla med Nymans.Tack för infon! På den nionde bilden uppifrån är det en Omega med grönt band. Vet du om det låg på 39’ eller 28’?
Så klart så köpte jag en klocka. Det blev en Omega Railmaster. Skål!
![]()
Tack och skål! Personalen i @Nymans Ur 1851 Västerås är grymma, alltid lika trevligt att handla där.Snygg, grattis/skål!
![]()
Älskar den tavlan, bra val!Så klart så köpte jag en klocka. Det blev en Omega Railmaster. Skål!
![]()
Superdeal därSå klart så köpte jag en klocka. Det blev en Omega Railmaster. Skål!
![]()
Fanns en med blå tavla kvar!Brutalt bra. Var det enda exet av den referensen som var kvar?
Grattis!! Riktigt bra
Jag minns inte exakt men det var väl ganska nyligen? Man blev av med Rolex vid årsskiftet och Omega för kanske ett par veckor sedan. Jag vet att jag läste om det relativt nyligen här i forumet men jag hittar inte inlägget just nu.När förlorade Nymans Västerås Omega? Inte AD på Omegas hemsida längre...
Tack för bra update och grattis till bra klocka!Så klart så köpte jag en klocka. Det blev en Omega Railmaster. Skål!
![]()
Den låg på 38Tack för infon! På den nionde bilden uppifrån är det en Omega med grönt band. Vet du om det låg på 39’ eller 28’?
![]()
Grattis! Får man fråga vad du fick ge för den?Så klart så köpte jag en klocka. Det blev en Omega Railmaster. Skål!
![]()
De låg på 34. Väldigt bra pris. Fanns en blå kvar.Grattis! Får man fråga vad du fick ge för den?
Stort grattis!! Den är riktigt snygg! Bra pris på denSå klart så köpte jag en klocka. Det blev en Omega Railmaster. Skål!
![]()
Hoppla! Tunga förluster.Jag minns inte exakt men det var väl ganska nyligen? Man blev av med Rolex vid årsskiftet och Omega för kanske ett par veckor sedan. Jag vet att jag läste om det relativt nyligen här i forumet men jag hittar inte inlägget just nu.
Huke hade rea på bla TAG sist jag var inne.Saknar lite bra reor i södra sverige![]()
Nej, jag tror inte det.Fanns det några speedmaster/seamaster till reapris? Förutom de seamasters på bilderna? Mvh Albin
Skickar de klockan om jag köper på distans? Eller det är ”face to face”? Någon som har erfarenhet av Nymans i V-ås?Tack och skål! Personalen i @Nymans Ur 1851 Västerås är grymma, alltid lika trevligt att handla där.
![]()
Det är säkert inga problem att få den skickad.Skickar de klockan om jag köper på distans? Eller det är ”face to face”? Någon som har erfarenhet av Nymans i V-ås?