• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nymans Ur Västerås, rean fortsätter.

Da borde det ju varit bade snabbare och billigare att buda over de varor som ska till andra butiker an att kora en flerdagarsrea.
Jag gillar Nymans och hoppas allt gar bra for dem i fortsattningen med trots trakiga tider just nu.
Kedjans siffror för både Q1 och Q2 lär ju se relativt katastrofala ut IOM det totala frånfallet av asiatiska respektive samtliga turister. Minns hur många Submariners som dök upp till försäljning i slutet på Q1 (och vi kan ana vad som sker sista veckorna nu i Q2).
När man då realiserar produkterna börjar man av naturliga skäl med det läget som är minst premium, i Nymans fall Västerås. Om Västeråskonsumenten blir "rabattskadad" spelar det inte någon enorm roll för koncernen, betydligt allvarligare om detsamma skulle ske med kunden på Biblioteksgatan/PK-huset.

Om någon undrar var den blå Railmastern tog vägen så kan jag meddela att den kom hit idag. Det har varit ett par långa dagars väntan :)
Stort tack till @Nymans Ur 1851 för ett väldigt trevligt köp och lysande service. Det gör jag gärna om vilken dag som helst.
Och nej, det blir ingen paketöppning. Jag var för exalterad :)
E6DCD4C9-DFDA-4433-8E7F-F6E0CA5BD3E8.jpeg

Om någon undrar var den blå Railmastern tog vägen så kan jag meddela att den kom hit idag. Det har varit ett par långa dagars väntan :)
Stort tack till @Nymans Ur 1851 för ett väldigt trevligt köp och lysande service. Det gör jag gärna om vilken dag som helst.

Mycket snygg!
Bara säga till när du tröttnat på den:)

Grattis till dig till en fin klocka.
Hur mycket gick den lös för?,

Ja vad står det?
Jag är lite besviken att jag inte fick höra om rean medans det fortfarande fanns något av eventuellt intresse kvar.
Alltså, lite tidigare än jag faktiskt fick veta det, jag borde ha hållit ögonen öppna och läst de meddelanden sms mm direkt, och inte, som jag brukar göra, vänta med att läsa dem tills jag har ork och lust.
Men nu har jag lärt mig att kolla alla meddelanden och sms direkt.

Sen ställde jag en fråga.
Jag undrade hur länge rean hade pågått.

Inte särskilt svårförtått kan jag tycka.
Jag är besviken på att jag inte tidigare fick reda på om rean, och jag undrade hur länge den hade pågått..

Ja vad står det?
Jag är lite besviken att jag inte fick höra om rean medans det fortfarande fanns något av eventuellt intresse kvar.
Alltså, lite tidigare än jag faktiskt fick veta det, jag borde ha hållit ögonen öppna och läst de meddelanden sms mm direkt, och inte, som jag brukar göra, vänta med att läsa dem tills jag har ork och lust.
Men nu har jag lärt mig att kolla alla meddelanden och sms direkt.

Sen ställde jag en fråga.
Jag undrade hur länge rean hade pågått.

Inte särskilt svårförtått kan jag tycka.
Jag är besviken på att jag inte tidigare fick reda på om rean, och jag undrade hur länge den hade pågått..

Det var oklart för mig vem du var besviken på.
Du är besviken på dig själv alltså.
Tack för förtydligandet.

Vad hade du tänkt köpa?
Jag vet inte pm jag hade köpt, ellet ens tänkt att köpa något. Men ska man spontanjöpa lyxklockor så får det ju gärna finnas så mkt som.möjligt att välja på till så bra priser som möjligt.
När jag till slut tog mig in och kikade rean så fanns inget som intresserade mig, tillräckligt för att spontanköpas iaf.

Konstigt inlägg då folk köper klockor på gummi för betydligt mer än så. Man kan fråga sig vem f-n köper en Omega till list men som en AD-anställd svarade en gång, det är fler än man tror.
Fast nu sabah omega och inte patek osv men men. Ja såklart fler än man tror. Skrev inlägget delvis med glimten i ögat

Tillbaka
Topp