för fullpris?De hade 005 men var inte med i rean, köpte den sista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
för fullpris?De hade 005 men var inte med i rean, köpte den sista
Den var satt till fullpris men fick såklart lite rabattför fullpris?
det börjar ju spåra ut när klockan listar 52.300....Den var satt till fullpris men fick såklart lite rabatt
Ja både omega och rolex har spårat...det börjar ju spåra ut när klockan listar 52.300....
Det gäller väl bara Nymans i Västerås?? Nymans upphör som AD för Omega. Rob Engström reade också ut sitt Omega-innehav när dom upphörde som AD.
Nymans i Stockholm har/hade inte Omega, det hade de bara i Västerås-butiken. Krons har dock det.Det gäller väl bara Nymans i Västerås?
Ah, okej tack!Nymans i Stockholm har/hade inte Omega, det hade de bara i Västerås-butiken. Krons har dock det.
Grymt bra rabatter i mina öron! Vet du något om möjliga rabatter på Rolex?På Railmastern fick jag 38%, på vissa modeller var det 50%.
ca 15% på alla stålmodellerGrymt bra rabatter i mina öron! Vet du något om möjliga rabatter på Rolex?
Ja både omega och rolex har spårat...
ca 15% på alla stålmodeller
och runt 30% på guld/stål
finns mycket kvar
Det var daliga rabatter de har i Vasteras. Pa Bilioteksgatan har man ta 2 betala for 1 just nu....
det är bara rolex det gällervilka märken och modeller gäller det då?![]()
vilka märken och modeller gäller det då?![]()
Rolex GMT Daytona och Submariner....
7/5-30/6 så ja, det är nog skapligt urplockat vid det här laget men det skadar ju inte att ringa och fråga om man är ute efter någon specifik modell.Någon som vet ifall rean fortfarande pågår? Måste väl vara oerhört utplockat vid det här laget isåfall?
/Alexander
2000 talets störta skämtdet börjar ju spåra ut när klockan listar 52.300....
Tror de har ”sommarpriser” på rolex nu. Hörde att ca 25% på tex sub inte var omöjligt bara man verkligen visade att man ville köpaGrymt bra rabatter i mina öron! Vet du något om möjliga rabatter på Rolex?
Håller med men ändå...lika urspårat som en subc för nästan 100tkr i list...imho...det börjar ju spåra ut när klockan listar 52.300....
lite som när folk köper panerais perfekt prisade subar2000 talets störta skämt![]()
7/5-30/6 så ja, det är nog skapligt urplockat vid det här laget men det skadar ju inte att ringa och fråga om man är ute efter någon specifik modell.![]()
De håller ju tiden i vart falllite som när folk köper panerais perfekt prisade subarhaha
Hej allihopa!
Nu är det endast några få dagar kvar av den årliga kvalitetsrea hos oss i Västerås. Den avslutas 30/6-2020.
Vi bifogar några bilder enligt nedan. Hittar du något intressant så går det bra att kontakta oss via PM här på KS, [email protected] eller besöka oss i butiken.
Med vänlig hälsning,
Nymans Ur 1851 i Västerås
Bo Berggren tackade nyligen nej till affär på SMP 300 då jag gav ett bud med 18% rabatt. Är mycket intresserad av vilka AD som lämnar 20-25% alla dagar i veckan.Rabatt är givetvis kopplat till marginal, konkurrens, efterfrågan och eventuella volymkrav, det var det jag menade. Det är inte svårare att få 20% off på Omega nu än det var för något/några år sedan.
Ring och frågaBo Berggren tackade nyligen nej till affär på SMP 300 då jag gav ett bud med 18% rabatt. Är mycket intresserad av vilka AD som lämnar 20-25% alla dagar i veckan.
Då vet jag vilken nivå det ska ligga på inför nästa köp. Gäller bara att nosa upp dessa välvilliga AD som ni säger finns.Ring och fråga![]()
Tror du det gäller överallt WW för alla på alla modeller?Då vet jag vilken nivå det ska ligga på inför nästa köp. Gäller bara att nosa upp dessa välvilliga AD som ni säger finns.