• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nymans Ur Västerås, rean fortsätter.

Någon som vet ifall rean fortfarande pågår? Måste väl vara oerhört utplockat vid det här laget isåfall?

/Alexander

Rabatt är givetvis kopplat till marginal, konkurrens, efterfrågan och eventuella volymkrav, det var det jag menade. Det är inte svårare att få 20% off på Omega nu än det var för något/några år sedan.
Bo Berggren tackade nyligen nej till affär på SMP 300 då jag gav ett bud med 18% rabatt. Är mycket intresserad av vilka AD som lämnar 20-25% alla dagar i veckan.

Då vet jag vilken nivå det ska ligga på inför nästa köp. Gäller bara att nosa upp dessa välvilliga AD som ni säger finns.
Tror du det gäller överallt WW för alla på alla modeller? :D Givetvis är olika butiker olika benägna att sälja, finns inget konstigt med det.

Tillbaka
Topp