• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

nysläpp från timex för vintagenörden!

mr.elcar

Cartier
2-Faktor
Då har man lagt en beställning då. Blir min första Quirky-klocka. :p
Skärmavbild 2019-08-29 kl. 23.20.58.png
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Ska till det stora landet i väst om några dagar och ska försöka hitta en Q till mig själv, finns "in stock" på amerikanska sidan så chansen är kanske större där.
Vill inte låta girig men någon mer som vill att jag ska ta en titt åt en (och köpa hem) mot en mindre avgift? :)
 

par

Patek
2-Faktor
Ska till det stora landet i väst om några dagar och ska försöka hitta en Q till mig själv, finns "in stock" på amerikanska sidan så chansen är kanske större där.
Vill inte låta girig men någon mer som vill att jag ska ta en titt åt en (och köpa hem) mot en mindre avgift? :)
Inresserad!
 

higge79

Omega
Har vi ingen riktig Timextråd? Det var ju kanske världens största tillverkare av armbandsur fram till 70-talet. Köpte ett Timexvrak på Tradera som jag vill ha liv i, men vilken tråd ska jag söka hjälp i?
IMG_20190924_194625.jpg
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Q fanns på terrrace.se igår eller förrgår för 2000kr. Rök rätt fort. Tänkte beställa hem en för att flippa men nä, pallar inte sånt. Det är ju ingen limiterad utgåva, till slut har Timex tillverkat tillräckligt många.
 
Topp