Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte helt säker, men om jag minns rätt så va den runt 16-17cmVad har du för omkrets på armen?
Tyckte inte du hade tunna handleder.Inte helt säker, men om jag minns rätt så va den runt 16-17cm
Håller med.Känner att gummit kan få vara orört fram tills det att klockan har ankommit till sin nya ägare. Håller ni andra med mig?
Snabb uppdatering då jag varit lite upptagen så hunden har fått äran att prova den under tiden.
![]()
Han var ganska nöjd även om han inte kunde läsa av den riktigt.![]()
Liknande men inte riktigt, vet faktiskt inte vad han är för ras.Dvärgpinscher?![]()
Liknande men inte riktigt, vet faktiskt inte vad han är för ras.
Instämmer. Förvånansvärt tyst...Långt mellan uppdateringarna nu, håll tråden vid liv, vi vill se klockan!![]()
Tack desamma! Ha så kul med Orisen nuKul att träffas Daniel och tjöta lite i de norra hoodsen
Ikväll åker Orisen på, fortfarande gammeldykare på armen.
![]()
När jag har vunnit klockan så vet jag att länken ligger på strax over 2500:-Är det någon som vet vad en länk kostar.
Tänkte jag skulle köpa en sådan när jag vinner klockan![]()