Större men känns inte alls stor på handleden 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det nu ska vara någon logik i allting så hoppas jag att den lilla flickan heter Doris ;-)Oris i lekparken
![]()
Ingen hjälp därifrån, han håller på VIK.@Af Sjodahl vart är du? Leksand behöver dig!
Ingen hjälp därifrån, han håller på VIK.![]()
Hahaha det hade varit humor på hög nivå! Men i fredags var jag och Oris och hälsade på en kund som heter Doris, alltid någotOm det nu ska vara någon logik i allting så hoppas jag att den lilla flickan heter Doris ;-)
Nej nej... Redan i bilen hem så ville hon vänslas. När jag kom till jobbet i morse så hittade hon "vännen" på bilderna ovan.Pratar hon fortfarande om mig eller har hon gått vidare i sitt liv?![]()
Löske-klocka !Nej nej... Redan i bilen hem så ville hon vänslas. När jag kom till jobbet i morse så hittade hon "vännen" på bilderna ovan.
Hon är kanske inte är en så fin flicka som vi först trodde.![]()
Nä nu...
![]()
Såg den orangea Aquis igår på på planet. Jävlar vad snygg, stor och redig men såg inte klumpig ut på något sätt.