Håler med @Mattias Hedlin! Den gör dig mycket bättre på gummi 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se mina bilder ovan, jag har dryga 18 cm runt min handled som referens.Oris växer mer och mer i mina ögon. Någon som har en uppfattning om storleken, passar den på en smalare handled eller måste man vara plåtslagare för att kunna bära upp en Aquis?
Ungefär 2000kr.Om man köper gummit separat, vad kostar det då?![]()
Ser bra ut!Ok nu kör vi!
Först måste jag dock varna för att jag inte har kunskaper att ta så snygga bilder som många av er andra besitter...
Klockan är nu iaf uthämtad, uppackad och sitter på handleden. Jag är ju även rätt så novis på det här och har inte heller så många dykare att jämföra med. Men börjar med två snabba intryck:
#1 Ser riktigt schysst ut och ffa jäkligt robust!
#2 Aldrig haft en klocka på gummi förut och blev förvånad över att den luktar så mycket vanilj! Men måste säga att jag gillar känslan, stort lås dock som bygger en del men grymt smidig microjustering. Nu sitter den som ett smäck!
Vet att ni egentligen bara vill ha bilder så skickar in ett gäng
![]()
![]()
![]()
Det var så lite såVill ju såklart rikta ett stort tack till @Limpas för presenten! Nu slipper jag hammare och nubb nästa gång![]()
Snygg tradition som @Sjobedan startade, kul att den lever kvar.Det var så lite såKul grej med presenter!
Ser bra ut!Gick den fortfarande när den kommit fram?
Det var så lite såKul grej med presenter!
Här är min som jag la upp i uppackningstråden:Vilka presenter har ni fått? Vore kul att lista dem!
Jag har jobbat på dagis med Rolex, inga problem alls ! De tål hur mycket stryk som helstJa en förskola är nog en riktigt tuff miljö för en stackars klocka.
Hmm, din sambos uttalande kan tyda på att det snart är dags för dig att köpa en ny handväska åt henne !Bra sällskap såhär på lördagskvällen, bjuder på en snabb uppdatering!![]()
Måste säga att jag tycker den bara blir bättre och bättre (klockan alltså, whiskyn är redan perfekt). Tom min sambo kläckte ur sig idag att hon gillar den och att den ju faktiskt verkade prisvärd
Trevlig kväll!
Hmm, din sambos uttalande kan tyda på att det snart är dags för dig att köpa en ny handväska åt henne !
Jag får det till fem inklusive Savagear114.Hur många deltagare är det kvar nu som inte haft sin vecka?