Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jajjemän det stämmer! Han hälsar åter!Hälsa uggla! (Räknar med att det är hans exp.)![]()
dOris.Så doris är skickad!![]()
Vi förväntar oss en episk paketöppning. Gärna lite naket. (tror jag)Come to daddy![]()
Ska vi nog kunna bjussa på... Synd om siste man bara.Vi förväntar oss en episk paketöppning. Gärna lite naket. (tror jag)
Nu känns det väldigt olustigt. Kommer censuren slå mot hela Ks nu?Ska vi nog kunna bjussa på... Synd om siste man bara.
Ska sätta min yttrandefrihet på prov!Nu känns det väldigt olustigt. Kommer censuren slå mot hela Ks nu?
Saknar henne redan... Men vad gör det lär ju vinna henne snart
Snart är hon tillbaka hos mig. Någon som är på för en GTG på utlottningsdagen här I Malmö?Saknar henne redan... Men vad gör det lär ju vinna henne snart![]()
Är det inte så att vi ska lotta ut den via Lottodragningen?Jag är ju sist i raden av testpiloter så efter mig ska vinnaren ha den. Hur ska vi lägga upp utlottningen? Jag har inget minne av att det är bestämt?
Beror på datum men kan vara intressant.Snart är hon tillbaka hos mig. Någon som är på för en GTG på utlottningsdagen här I Malmö?![]()
Klockan ska tillbaka till mig, då certet ligger kvar här. Därefter så ska den lottas ut. Gällande hur lottningen ska gå till så kom @hollow123 med en bra ide. Keno eller liknande.![]()
Japp så vi tänkteJa har ju oftast varit typ lotto1 tidigare![]()
![]()
Doris, den suddiga hårdrockaren.
Helvete vilken kvalitetskänsla, gummit är ju helt fantastiskt också!
Ska bli riktigt gött när jag vinner den![]()
Jag gillade bilden! Sådär hårdrockigt suddig!Herregud vilken dassig bild
Kul iaf att posten sköter lev på en dag!
Glöm inte posta lika mycket bilder som jag och @Mattias Hedlin nu![]()
Laxrosa BH till henne?Romantisk kvällsmiddag ihop med Doris.
![]()
Hahahaha samma bh som användes i första upplagan av Tom Raider möjligtvisLaxrosa BH till henne?
Fixa bättre kamera.![]()
Jag lät Doris smaka på en prilla när hon var på besök hos mig. Det gick inte riktigt hem... Kanske hon har lärt sig att uppskatta snus på sin resa genom sverige?
DIN?! Det är ju som sagt jag som kommer vinna lottningen.App app app! Inga snusiga fingrar på min klocka!![]()
Jag lät Doris smaka på en prilla när hon var på besök hos mig. Det gick inte riktigt hem... Kanske hon har lärt sig att uppskatta snus på sin resa genom sverige?
Hon bistod mig med ett gäng prillor, det ska gudarna veta. Så nog är hon härdad![]()