• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

image.jpg
Någon som vet vilken modell detta är?

En mycket kass kopia på en ROO Safari

Första posten för mig på forumet!
Ville bara slänga upp en AP som får lite oförtjänt lite exponering, jämfört med alla RO - Millenary!
Den har fått en liten uppdatering i form av ett Camille Fournet struts-strap. Tycker det ger den lite mer av en explorer/pilot-känsla.

AP.JPG

Första posten för mig på forumet!
Ville bara slänga upp en AP som får lite oförtjänt lite exponering, jämfört med alla RO - Millenary!
Den har fått en liten uppdatering i form av ett Camille Fournet struts-strap. Tycker det ger den lite mer av en explorer/pilot-känsla.

AP.JPG
Kul, den där ser man inte ofta. Släng upp några bilder till vetja!

Gillar denna mer o mer!
Mjuknar Gummit nåt efter et tag? Vad kan man tänkas få ge för en ny respektive nåt år gammal? Går det sätta länk på denna?
Tycker gummit är mjukare än vad jag hittat på många andra klockor. Jämför jag gummit på min Diver och Skydiver är det natt och dag. Så jag bytte ut gummit på skydivern till ett läder. Har ingen erfarenhet av Rubber B men spontant är AP's gummi rätt bra.

Tillbaka
Topp