BadkarsPiraten
Guld
Någon som vet vilken modell detta är?
En mycket kass kopia på en ROO Safari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som vet vilken modell detta är?
Fruktansvärd kopia, be ägaren bada med klockan.Någon som vet vilken modell detta är?
Fruktansvärd kopia, be ägaren bada med klockan.
Jäkligt sugen på en sån.. Hur känner du om storlek och vikt? Jämför med tex en Hublot BB och liknande?
Du hade troligtvis älskat den.Jäkligt sugen på en sån.. Hur känner du om storlek och vikt? Jämför med tex en Hublot BB och liknande?
Jäkligt sugen på en sån.. Hur känner du om storlek och vikt? Jämför med tex en Hublot BB och liknande?
Nej tyvärr inte, men tror det är dags snart.. Diver eller Jumbo..Du hade troligtvis älskat den.
Har du inte haft nån Offshore förresten?
Haft Divern.Nej tyvärr inte, men tror det är dags snart..
Har du haft nån?
Ja den är riktigt ball med., men vill nog ha stål. Sneglar på en jumbo med, svåra beslut...Haft Divern.
Aningen stor på mina 16,5cm, men inte katastrof. Testade Zeds Forged Carbon Diver, och den satt riktigt jäkla bra tack vare att den är så lätt och svart.
Jumbon är såklart roligare, men två olika djur.Ja den är riktigt ball med., men vill nog ha stål. Sneglar på en jumbo med, svåra beslut...
Ser ut som en 26320BANågon som kan hjälpa mig med ref på den här?
Tackar!Ser ut som en 26320BA
Kul, den där ser man inte ofta. Släng upp några bilder till vetja!Första posten för mig på forumet!
Ville bara slänga upp en AP som får lite oförtjänt lite exponering, jämfört med alla RO - Millenary!
Den har fått en liten uppdatering i form av ett Camille Fournet struts-strap. Tycker det ger den lite mer av en explorer/pilot-känsla.
Tycker gummit är mjukare än vad jag hittat på många andra klockor. Jämför jag gummit på min Diver och Skydiver är det natt och dag. Så jag bytte ut gummit på skydivern till ett läder. Har ingen erfarenhet av Rubber B men spontant är AP's gummi rätt bra.Gillar denna mer o mer!
Mjuknar Gummit nåt efter et tag? Vad kan man tänkas få ge för en ny respektive nåt år gammal? Går det sätta länk på denna?
bara jag som tycker AP är hype märke inte för och vara hater. Jävligt sjyssta klockor om man gillar AP
bara jag som tycker AP är hype märke inte för och vara hater. Jävligt sjyssta klockor om man gillar AP