Gmtmaster
Basic
Den är så sjukt bra den där! En riktig drömklocka. Snyggt med bandet ocksåTropik på Milspec
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så sjukt bra den där! En riktig drömklocka. Snyggt med bandet ocksåTropik på Milspec
Så sjukt bra! En sån skulle man lyckas lägga vantarna påNu så...
Härligt
Blancpain Tribute to Fifty Fathoms No Rad
Blancpain Tribute to Fifty Fathoms No Rad, Limited edition of 500 pieces. A commitment to the ocean since 1953www.blancpain.com
Inte på något sätt tyvärr. Helt olika boetter storleksmässigt.Hej, någon här som vet om en länk till en Leman Aqua Lung passar på en FF 5015?
Länken kallas 2100-1130A X71
Köp Blancpain Léman Ultra Slim på Chrono24
Upptäck Blancpain Léman Ultra Slim-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
Det var ju synd :/ Tack för svar!Inte på något sätt tyvärr. Helt olika boetter storleksmässigt.
Otroligt fin, tycker allt ser helt rätt ut på denna.Gör entré här, jäklar vilken fantastisk klocka. Sportig!
Fantastisk! Bra bild dessutom Min hälsar, så lika men ändå så olika!Gör entré här, jäklar vilken fantastisk klocka. Sportig!
Mycket bra! Stort grattisGör entré här, jäklar vilken fantastisk klocka. Sportig!
Där är den ju! Grattis!Gör entré här, jäklar vilken fantastisk klocka. Sportig!
Det löste sig med sekunden ser jagFantastisk! Bra bild dessutom Min hälsar, så lika men ändå så olika!
Erkänner att jag har fuskat tills vidare... Jag har stannat den en halv sekund fram efter nollställning Det blir spa när den visar något annat tecken på att det behövs!Där är den ju! Grattis!
Det löste sig med sekunden ser jag
Är det en 5008D Du tänker på? Eller Barracuda? Eller en Nageurs du combat?Den får vara med idag också. Jag är väldigt sugen på en till Bp synd bara att dom man helst vill ha är lika lätta att hitta som enhörningar
En 5008D, Milspec, nya No rad. Ja kort och gott en 40mm FFÄr det en 5008D Du tänker på? Eller Barracuda? Eller en Nageurs du combat?
Fattar - jag gör precis allt jag kan för att få AD att ta hem en t Stockholm men det ser mörkt ut.En 5008D, Milspec, nya No rad. Ja kort och gott en 40mm FF
Jag mailade Nymans när No Rad presenterades men det verkade kört direkt. Synd att dom inte har några ff i 40mm som inte är limiterade. Din FF är ju jättefin men den blir tyvärr för stor för mig så det är inget alternativFattar - jag gör precis allt jag kan för att få AD att ta hem en t Stockholm men det ser mörkt ut.
Kör du viklås på den?Dagens BP