Zhersz
Basic
Urläcker!Jag släpper på spänningen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Urläcker!Jag släpper på spänningen...
Tack! Den känns fantastisk Har ingen tidigare erfarenhet av Blancpain men upplevelsen är väldigt bra hittills.Urläcker!
Inte fått chansen - men det ser riktigt fin ut/PNågon som har klämt på denna? Så sjukt bra, den ligger högt upp på villhöverlistan
Ja verkligen. Såg att JakubL hade en till salu för ett tag sen. Det är synd att dom bara släpper limiterade modeller i 40mm.Inte fått chansen - men det ser riktigt fin ut/P
Sjukt snygg! Synd att man har för tunna handleder för att bära upp den där.Samma lika
Najs med länk... jag försöker få till en affär med en dansk på X-71-länken... har på sailcloth idag/PederHelt klart! Det får dom ju bara lösa åt oss fans trevlig helg
Kul! Ja länken är den klart tajtaste jag haft. Minst samma nivå som en modern Rolexlänk och hästlängder bättre än Grand Seikos länkar.Najs med länk... jag försöker få till en affär med en dansk på X-71-länken... har på sailcloth idag/Peder
Japp - AD vill ha 30’+ för länken...Kul! Ja länken är den klart tajtaste jag haft. Minst samma nivå som en modern Rolexlänk och hästlängder bättre än Grand Seikos länkar.
hoppas det blir affär, dom är väl galet dyra att köpa ny har jag för mig
Svettigt. Om länken från min skulle passa så vore det ju nästan lönt att köpa en sån klocka komplett och ta länken ifrån. När man får en sån för runt 50kJapp - AD vill ha 30’+ för länken...
23mm mellan hornen... vad har den Du sportar?Svettigt. Om länken från min skulle passa så vore det ju nästan lönt att köpa en sån klocka komplett och ta länken ifrån. När man får en sån för runt 50k
Kollade nu och det är bara 20 på den23mm mellan hornen... vad har den Du sportar?
Kollade nu och det är bara 20 på den
Jag får ha kvar min som donator när jag väl hittar en milspec dåsamma som Milspec. Den länken vill ad ha 50k + för
Riktigt najs... (Ref är 5005 0153 NABA) Jag antar (vilket man inte ska göra) att Du kollat med någon AD. Jag har i och för sig efterfrågat några olika varianter av Blancpain Fifty Fathoms från AD i Stockholm (Nymans), men de kunde inte få mina önskemål till Stockholm.Någon som känner till vart man kan köpa denna?
Riktigt spännande!Något är på gång
Blancpain Tribute to Fifty Fathoms No Rad
Blancpain Tribute to Fifty Fathoms No Rad, Limited edition of 500 pieces. A commitment to the ocean since 1953www.blancpain.com
Japp kollat med nymans men inget dem kunde lösa.Riktigt najs... (Ref är 5005 0153 NABA) Jag antar (vilket man inte ska göra) att Du kollat med någon AD. Jag har i och för sig efterfrågat några olika varianter av Blancpain Fifty Fathoms från AD i Stockholm (Nymans), men de kunde inte få mina önskemål till Stockholm.
Det är en extremt limiterad version så det är säkert bara i Blancpain-butik den kommer att dyka upp. När Hodinkee körde sin senaste MilSpec-version var det 250 klockor och den körde slut på några timmar... I detta fall är det endast 50 st som kommer att tillverkas...
(Enligt Hodinkee är det bara i Blancpain-buitk i New York och Las Vegas den såldes)
Lycka till - en superfin och härlig klocka
Ring BP butiken i Madrid. De har alltid varit hjälpsamma.Japp kollat med nymans men inget dem kunde lösa.
Försökt kolla runt lite på andra sidor också men verkar inte finnas någonstans
En del limiterade versioner går bara till vegas också... men under Corona är kanske läget annat...Ring BP butiken i Madrid. De har alltid varit hjälpsamma.
Vilken höjdare. Alla rätt trots många attribut har dom fått till ett mycket smakfullt ur med harmoni..Sen finns ju den här också. En till riktig drömklocka! Men den går väl inte heller att få tag på i Sverige
Riktigt spännande!
Härligt att se en milspec (eller ’munspel’ som apples autocorrect vill skriva )Tropik på Milspec