• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Blancpain-tråden

Jag släpper på spänningen...
20210205_134035.jpg

20210205_134928.jpg
Urläcker!

Någon som känner till vart man kan köpa denna? 😃

0DCAA253-E5FA-4F83-BAD2-04FCFAC27157.png
Riktigt najs... (Ref är 5005 0153 NABA) Jag antar (vilket man inte ska göra) att Du kollat med någon AD. Jag har i och för sig efterfrågat några olika varianter av Blancpain Fifty Fathoms från AD i Stockholm (Nymans), men de kunde inte få mina önskemål till Stockholm.
Det är en extremt limiterad version så det är säkert bara i Blancpain-butik den kommer att dyka upp. När Hodinkee körde sin senaste MilSpec-version var det 250 klockor och den körde slut på några timmar... I detta fall är det endast 50 st som kommer att tillverkas...
(Enligt Hodinkee är det bara i Blancpain-buitk i New York och Las Vegas den såldes)
Lycka till - en superfin och härlig klocka :)

Senast ändrad:
Riktigt najs... (Ref är 5005 0153 NABA) Jag antar (vilket man inte ska göra) att Du kollat med någon AD. Jag har i och för sig efterfrågat några olika varianter av Blancpain Fifty Fathoms från AD i Stockholm (Nymans), men de kunde inte få mina önskemål till Stockholm.
Det är en extremt limiterad version så det är säkert bara i Blancpain-butik den kommer att dyka upp. När Hodinkee körde sin senaste MilSpec-version var det 250 klockor och den körde slut på några timmar... I detta fall är det endast 50 st som kommer att tillverkas...
(Enligt Hodinkee är det bara i Blancpain-buitk i New York och Las Vegas den såldes)
Lycka till - en superfin och härlig klocka :)
Japp kollat med nymans men inget dem kunde lösa.
Försökt kolla runt lite på andra sidor också men verkar inte finnas någonstans 👎🏼

Tillbaka
Topp