Tufft! Är det original-länk?
Tackar!
Jag skulle tro det faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tufft! Är det original-länk?
Äh, den där kombon förtjänar fler poäng! Tycker det ser riktigt coolt utCasio på Nato, 3/5 kombo men go ändå
Äh, den där kombon förtjänar fler poäng! Tycker det ser riktigt coolt ut
Grattis, vilken trevlig present! Kul att du kikar på en G-Shock.God kväll!
När jag slutade på jobbet så hade arbetskamraterna och firman skramlat ihop till ett 2300 kr presentkort på Klockmäster. Ett Casio sug har nu uppstått och varför inte fråga experterna härinne?! Jag har kollat in denna https://www.klockmaster.se/klockor-...g-shock-klockor/casio-g-shock--gw-b5600bp-1er
Kan det vara något eller har någon ett annat förslag.
Stort tack! Det tänkte jag faktiskt inte alls påGrattis, vilken trevlig present! Kul att du kikar på en G-Shock.
Jag skulle föreslå att du ställer frågan i G-Shocktråden för att få fler svar (det är mycket mer aktivitet där).
Vad gäller den modellen du länkade till så upplever många (inkl. mig) att s.k. "negativa" digitala displayer (ljusa siffror på mörk bakgrund) ofta kan vara rätt mörka och svårlästa. Bör man kanske ha i åtanke nu när det ligger mörka årstider runt hörnet.
Såg denna videon tidigare idag angående nya Duron, verkar snarare vara 36mm med 16mm mellan bandhornen…Verkar som att Casio håller på att släppa Duro i 38.5 mm. Vi får hoppas den kommit hit snart också.
MDV-10-1A1V | CASIO MIDDLE EAST & AFRICA
Get out and adventure with a smaller, more compact take on the ever-popular MDV-107 design. This sporty timepiece adds a unidirectional rotating bezel to the classic hour, minute, and second hand design. The urethane band is made of bio-based resin produced from renewable organic materials.www.casio.com
Det är inte första gången jag läser nåt liknande den här kommentaren.Såg denna videon tidigare idag angående nya Duron, verkar snarare vara 36mm med 16mm mellan bandhornen…
Eller hur! Sjukt störande när man nästan hittat den perfekta klockan. Men på något vis får de väl folk att ständigt söka efter nästa klocka för att komplettera det den tidigare saknar.Det är inte första gången jag läser nåt liknande den här kommentaren.
För att ta ett aktuellt exempel, den @Rooster91 visar ett par inlägg upp. Varför saknar den 24h visning?
Tänkte göra ett sista försök här i tråden med att hitta denna klocka då jag gått bet på google, så om någon har en A168WEFL-5AEF som ligger och skräpar och ni vill skiljas från den släng iväg ett PM.
Ja precis, den förklaringen har man stött på förr. Men stämmer det att man skulle sluta köpa klockor bara för att dom har det man vill ha? Då skulle man ju sluta handla när man köpt GW-M5610 eller GW-5000.Eller hur! Sjukt störande när man nästan hittat den perfekta klockan. Men på något vis får de väl folk att ständigt söka efter nästa klocka för att komplettera det den tidigare saknar.
Samma sak gäller ju den vanliga Duron – varför är den 44 mm? Den innehåller ju nästan bara luft
Tusen tack, får bli att slänga iväg en beställning!CASIO VINTAGE (3298)_Basic
Trendig klocka i vintage-modell. Klockan har en EL-panel (elektroluminiscerande) som gör att hela urtavlan lyser för enkel avläsning. Modellen har silvrig boettwww.smycka.se
Jag har också kikat på den där! Men undrar också vilken som är mest värd av Casio, Tissot och Citizen? Eller Pagani för den delen?