Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit Trodde att jag var själv med en så där. Min gjorde jag lumpen med på 90-talet och den tickar änFrån tidigare idag
Distributör fanns tidigare en i Sverige, men numera är det en i Danmark som gäller.Ber om ursäkt ifall detta är Off Topic, men tänkte att det är lika bra att ställa frågan här.
Enligt Casios europeiska hemsida finns det inga officiella distributörer eller återförsäljare i Sverige, utan den närmsta ligger i Danmark. Är detta sant, eller är deras hemsida fel?
Jäklar! Här tar man lite ledigt från KS och så släpps det intressanta modeller direkt.Cool liten klocka.
Härlig retrostil på den där!Kommande A1100 serien. Ser bra ut!
De här är också trevliga.Jäklar! Här tar man lite ledigt från KS och så släpps det intressanta modeller direkt.
Riktigt clean i helsvart/monokrom men det skulle också vara kul att se en med lite rött och blått, som originalet (om jag tänker på rätt klocka).
Härlig retrostil på den där!
Jäklar! Här tar man lite ledigt från KS och så släpps det intressanta modeller direkt.
Riktigt clean i helsvart/monokrom men det skulle också vara kul att se en med lite rött och blått, som originalet (om jag tänker på rätt klocka).
Härlig retrostil på den där!
De här är också trevliga.