Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kliar i fingrarna att klicka hem en sån där!Casio A1000D. Inte förtjust i originallänken så bytte till ett läderband.
Javisst, det finns ju ett antal intressanta varianter på den också.Det kliar i fingrarna att klicka hem en sån där!
Absolut, jag hade 7 olika i kundvagnen i förmiddags innan jag sansade mig..Javisst, det finns ju ett antal intressanta varianter på den också.
Haha! Berätta gärna sen hur det går.Absolut, jag hade 7 olika i kundvagnen i förmiddags innan jag sansade mig..
Får se om jag kan klarar dagen ut utan att klippa en!
Kunde inte sagt det bättre själv! Just den klockan som drog igång min fascination för klockor och också samma klocka som suttit på min handled absolut mest.Den klockan jag burit absolut mest genom åren, enkel, billig och alldeles alldeles underbar.
Ps. Detta är faktiskt dena andra, den första fick smaka på lite för mycket vardagsliv.
Ds.
Det blev en liten lakrits F-91W för att stilla sugetHaha! Berätta gärna sen hur det går.
Måste erkänna att min spanska är något rostigHajade till lite när jag såg dessa i en bildsökning:
Men det verkar vara en photoshop och en mod?
https://zonacasio.blogspot.com/2019/08/los-casio-a1000-series-con-estetica.html
https://zonacasio.blogspot.com/2020/01/casio-a1024-el-casio-a1000-con-un.html
Apropå den här re-issuen. En annons med originalet ligger på tradera just nu (ser ut att vara drygt 3 timmar kvar i skrivande stund).Perfekt nattklocka.
Den såg riktigt trevlig ut! Visst vore det kul om den hamnade här. Har ingen koll på vad de brukar gå för, men känns som den ligger ganska lågt än?Apropå den här re-issuen. En annons med originalet ligger på tradera just nu (ser ut att vara drygt 3 timmar kvar i skrivande stund).
Jag kommer nog inte vara med i budgivningen, men det vore ju kul om den hamnade hos nån av oss nördar i tråden.
(Istället för att dammsugas upp av nån som nästa vecka lägger ut den till försäljning igen (med rejält påslag))
Disclaimer: Det är inte min annons och jag har inga kopplingar till säljaren.
Eller hur! Frågan är också om man kan få igång den, verkar inte vara testad. Men man får hoppas detJa, ser välbevarad ut. Man kan undra om re-issuen ev. har ökat på intresset för originalet, ska bli intressant att se vad den slutar på.
Där sprang det iväg i slutspurten! Den gick högre än vad jag trodde. Hoppas som sagt att vi ser den i tråden framöver.Eller hur! Frågan är också om man kan få igång den, verkar inte vara testad. Men man får hoppas det
Ja, det rann på ganska fort där på slutetDär sprang det iväg i slutspurten! Den gick högre än vad jag trodde. Hoppas som sagt att vi ser den i tråden framöver.
Det blev en liten lakrits F-91W för att stilla suget
Vi får se hur länge jag står mig, men A1000-D el -MA ligger pyrt till
Jag ser nu jämfört med Oceanusen att lillen bara är 2 sekunder fel. Det är minst två månader sedan jag ställde den. Snacka om kvalitetsverk!!!Två av favoriterna (nej, jag går inte runt så här) F91an är den som får hänga med på de riktigt lortiga arbetena.
Schysst Nato-matchning.Två av favoriterna (nej, jag går inte runt så här) F91an är den som får hänga med på de riktigt lortiga arbetena.
Tack, jag är faktiskt rysligt nöjd med den självSchysst Nato-matchning.
Tufft! Är det original-länk?Vintage Casio hjälper till med tvätten idag