skyseeker
Guld
Känner ett visst villhöver behovCasiotron 50th Anniversary
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner ett visst villhöver behovCasiotron 50th Anniversary
Passa på att hugga en innan dom är helt slut, den första varianten sålde slut på några minuter. Kan verkligen rekommendera denKänner ett visst villhöver behov
Alltid kul att göra oväntade klipp! Sjukt imponerad över att du tar saken i egna händer och tillverkar egna adaptrar Blev riktigt trevlig på ett nato!Hittade en Casio sgw-100 för en 10:a på loppis. Trasigt band men med ett nytt batteri vaknade den direkt!
Kul modul med kompass och termometer.
Knasiga luggar.. Så tillverkade ett par distanser till sprintarna och nu funkar loopen som satt på orginalbandet fint som natoadapter.
Perfekt beater!
Wow, stort grattis! Den ser riktigt härlig ut Hur är känslan i den? Den ser ut att vara ordentligt välbyggd.Casiotron 50th Anniversary
Tack! Jag tycker att den känns stabil och välbyggd överlag, skön tyngd i den för att vara en Casio. Länken är hyfsat tunn och följsam vilket är toppen. Fina detaljer och finishen är Har egentligen inget att anmärka påAlltid kul att göra oväntade klipp! Sjukt imponerad över att du tar saken i egna händer och tillverkar egna adaptrar Blev riktigt trevlig på ett nato!
Wow, stort grattis! Den ser riktigt härlig ut Hur är känslan i den? Den ser ut att vara ordentligt välbyggd.
En bild googling ger svaret att det är en CASIO EDIFICE EF-308D-7AHej skulle behöva hjälp att identifiera denna klockan, var den första klockan jag fick när jag var 10 år och som sen gick förlorad i dem yngre åren…
Skulle vilja hitta denna, vet att det var ett metall armband original till den och det är allt jag kommer ihåg tyvärr.. så om någon vet namnet på modellen vore det högst uppskattat som hjälp! Med vänlig hälsning, K
Tack så hemskt mycket, använder inte Google utan bing och det verkar ju vara ett misstag hahaCASIO EDIFICE EF-308D-7A