Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har spant in den där några gånger. Tycker den se rut att sitta helt perfekt på digIdag landa veckans andra pro-trek, ett traderafynd tycker jag för sina 140kr
Blir nog bra som allt i alloklocka med sin positiva display
Måste dela med mig av den här!
Hittade en boett i rostfritt på aliexpress för 350kr. Riktigt bra kvalitet dessutom
Länk
Cool!
Hittade denna goding i en låda när jag rensade i helgen. Köpte den för över 20 år sen och då var den väldigt stor för mina pojkhandleder. Funkar utmärkt men när jag trycker på ”light” dör hela displayen en kort stund. Ingen lampa börjar lysa. Någon som vet om det går att fixa?
Behöver nytt band då detta håller på att frasa sönder tyvärr. Ref W-92H.
Tack för tipset, ska testa det!Cool!
Skulle tippa på att den vill ha ett nytt batteri.
- Riktigt snyggNytt in idag. Fin-Casio Royale
Tack! AE-1200WHL-5AVEF heter den. Hyggligt ny tappning av Casio Royalen om jag förstått det rätt. Bekvämt och bra band för den lilla pengen måste jag säga.- Riktigt snygg
Berätta vad det är