Stentuff, grattis till köpet! Tror att den skulle kunna funka ganska bra på olika färgglada NATO för att plocka upp de färgklickar som finns på tavlan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stentuff, grattis till köpet! Tror att den skulle kunna funka ganska bra på olika färgglada NATO för att plocka upp de färgklickar som finns på tavlan
Kanske det här i Belgiens färger som en diskret hyllning till van Damme? ;-)Stentuff, grattis till köpet! Tror att den skulle kunna funka ganska bra på olika färgglada NATO för att plocka upp de färgklickar som finns på tavlan
Jomenvisst, även om jag nu dels tror att detta faktiskt är upplagt som den tyska flaggan, dels att jag inte vet hur många som skulle fatta referensen...Kanske det här i Belgiens färger som en diskret hyllning till van Damme? ;-)
Du har helt rätt... det är jag som börjar bli trött! Jag får jaga ett svart-gult-rött i stället i morgon!Jomenvisst, även om jag nu dels tror att detta faktiskt är upplagt som den tyska flaggan, dels att jag inte vet hur många som skulle fatta referensen...
Ingen fara, trötthet händer även de bästa Good hunting!Du har helt rätt... det är jag som börjar bli trött! Jag får jaga ett svart-gult-rött i stället i morgon!
200kr= stört!fick min MRW-200H-1BVES idag
väldigt positivt överraskad,bärs förhållandevis nätt med en bezel på 42mm och lug till lug på runt 47
rekommenderas! priset på runt 200 pix är imo. oslagbart
ja helt stört!200kr= stört!
Aldrig sett förr. Ref?På väg hit nu! Beauty or beast?
Tycker de är rätt coola, är väl en modell med cirka 10 år på nacken?På väg hit nu! Beauty or beast?
G-011BD- 9AERAldrig sett förr. Ref?
155g är ju inte mycket för en stålklocka.G-011BD- 9AER
Specifikationer m m: http://www.casio.com/products/archive/Watches/G-Shock/G011BD-9A/
155 g blir nog min tyngsta so far. Får väl flytta den till höger arm vid lunchtid så att man inte blir sned i ryggen
Tack för tipset! Hade gärna velat veta vilken bredd det är så att man kunde beställt strap innan den landar i brevlådan!Ascool! Jag hade kört på velcro.
Dagens!
Såg nu att det va DW-5600BB. Vad är skillnaden när den slutar på 1ER eller 1JF?`Snyggt, referensnummer?
Har försökt googla, vart hittar man dessa ? blev sjukt sugen på en uppsättning.
Red rescue strap till Mudmastern.
Har försökt googla, vart hittar man dessa ? blev sjukt sugen på en uppsättning.
Tackar på förhand.
aha får jag kontakta dem or ej på ån ort med dem närvarande. Har med klockan med grönt band men gillar rött. tack för snabbt svar.
Min är den modell som ursprungligen säljs med grönt band. Har kompletterat med gult och rött band i efterhand men det finns en version som säljs på rött band direkt. (Red rescue enligt bilden ovan).
Klockmaster säljer både klockorna och banden men banden är beställningsvara.
Annars kan du maila Keith på http://www.tiktox.com/catalogsearch/result/?q=gwg-1000&x=2&y=9aha får jag kontakta dem or ej på ån ort med dem närvarande. Har med klockan med grönt band men gillar rött. tack för snabbt svar.