• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Casiotråden

Då var denna skönheten på väg hem! DW-400 som Jean-Claude van Damme bar i filmen Timecop 1994. Det är bara tvättbrädan man ska fixa då.
Funderar på vad man ska ha för strap. Ett flex-strap från Speidel levereras med (se bild). Kan det vara något?
Timecop I.jpg
Timecop II.jpg Timecop III.jpg
Stentuff, grattis till köpet! Tror att den skulle kunna funka ganska bra på olika färgglada NATO för att plocka upp de färgklickar som finns på tavlan :)

Senast ändrad:
Googlade lite på MRW-200 och hittade bla den här recensionen på YouTube. Någon här på forumet som är upphovsman?

• Like
Reactions: PCB
Då var denna skönheten på väg hem! DW-400 som Jean-Claude van Damme bar i filmen Timecop 1994. Det är bara tvättbrädan man ska fixa då.
Funderar på vad man ska ha för strap. Ett flex-strap från Speidel levereras med (se bild). Kan det vara något?
Timecop I.jpg
Timecop II.jpg Timecop III.jpg
Ascool! Jag hade kört på velcro.

Snyggt, referensnummer?
Såg nu att det va DW-5600BB. Vad är skillnaden när den slutar på 1ER eller 1JF?`

Har hursomhelst fått ryck och bestämt mig för att beställa några G Shocks. Förmodligen dessa 2 till att börja med:

BB_22.jpg

G-Shock-GA-100_4.png

Är också sugen på en liknande 5600BB med positiv display samt en som är helvit, någon som har förslag?

Har försökt googla, vart hittar man dessa ? blev sjukt sugen på en uppsättning.
Tackar på förhand.
image.jpeg

Min är den modell som ursprungligen säljs med grönt band. Har kompletterat med gult och rött band i efterhand men det finns en version som säljs på rött band direkt. (Red rescue enligt bilden ovan).
Klockmaster säljer både klockorna och banden men banden är beställningsvara.

image.jpeg

Min är den modell som ursprungligen säljs med grönt band. Har kompletterat med gult och rött band i efterhand men det finns en version som säljs på rött band direkt. (Red rescue enligt bilden ovan).
Klockmaster säljer både klockorna och banden men banden är beställningsvara.
aha får jag kontakta dem or ej på ån ort med dem närvarande. Har med klockan med grönt band men gillar rött. :) tack för snabbt svar.

Tillbaka
Topp