• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Casiotråden

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
2E80D0D0-FDAD-417D-B095-64DF8E791F16.jpeg

Snyggt retro. Känns lite Gerald Genta.
 

Magnus (Sthlm)

Panerai
2-Faktor
Skönt retro och så nördigt! Minns att sådana var förbjudna under matteproven.

Breaking Bad-vibbar blandat med ungdomens habegär. Blev aldrig någon för egen del, men kanske är läge att komplettera samlingen med en dylik gobit!

Är väl någon mix av barndomsnostalgi och att man lever kvar i en värld där en miniräknare så liten att den får plats på handleden är ett exempel på teknologins absoluta framkant.

Jag drömmer lite i smyg om en jubileumsmodell/reissue i stål eller titan med safirglas, 100m wr, EL-lyse och bluetoothsync med mobilkalendern så den kan pipa till 10min innan mötena på jobbet. Där har ni kravspecen Casio, bara köra!
 

Jolly526

Breitling
IMG_20170824_081246.jpg

Min hälsar (gammal bild, men väldigt nöjd)
Oh, nice, inte ensam då! Jag blev så nöjd att jag köpte en "military" green med svart nato, den landar väl i brevlådan vilken dag som helst :)
Är det bara att sätta på ett nato på klockan eller behöver man någon adapter? Sugen att prova andra till den silvriga!
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Oh, nice, inte ensam då! Jag blev så nöjd att jag köpte en "military" green med svart nato, den landar väl i brevlådan vilken dag som helst :)
Är det bara att sätta på ett nato på klockan eller behöver man någon adapter? Sugen att prova andra till den silvriga!
Lite pilligt, men fullt möjligt att sätta dit ett nato utan tillbehör
 
Topp