Johnny67a
Basic
Ahh! Den läckerbiten var min första klocka. Tyvärr ingen aning vad som hände med den
Idag hade man varit lycklig att ha en den i samlingen.
Din är riktigt vacker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ahh! Den läckerbiten var min första klocka. Tyvärr ingen aning vad som hände med den
Rejäla grejer det därOm man vill ha snabb och exakt temperatur får man skaffa en TSR-100 istället
Eller en SPF-10:
(Bilder lånade från internet)
Inte den perfekta lösningen, men gör att klockor man inte kan bära bekvämt annars fungerar på.Behöver få tag på 1-2 länkbitar till Casio C-801. Har någon en liten bit liggandes? Min fina länk skulle nog behöva lite lite mer komfort.
Vintage löööve...
(Marlin H101)
Helt rätt!..och den här vill bara härmas...
Kolla pacpartsHittade dessa gamla i garderobstädningen, vet någon om det finns nya armband att köpa någonstans?
Allt för under tusenlappen har jag någon gång varit sugen på att köpa och prova. Men jag köper för att behålla, och det hade blivit ohållbart ganska snabbt.Är det någon som har en MDV106? Jag blev nyfiken på att se vad man får för 795kr så jag beställde en sådan.