Sorubim
Guld
Kul med såna där fynd!Jag hade denna klocka på sent 80-tal och början av 90-talet. Kul att ha den tillbaka.
Cool vad är det för ref?Hitta den i farsans byrå idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul med såna där fynd!Jag hade denna klocka på sent 80-tal och början av 90-talet. Kul att ha den tillbaka.
Cool vad är det för ref?Hitta den i farsans byrå idag!
Min 91-a säger ”have a nice day”
Vad tror ni om den här? Jag gillar det total-svarta och på oem "Nato" dessutom, mums!
Edit: Ärligt snodd bild från vida webben.
Jag är också sugen på den svarta... eller den bruna Gls-5600cl-5 som skall snart börja säljas i Sverige.. frågan är bara hur läsbara de är...?
Jag har fått samma information, men i butiken tyckte jag nog ändå det gick att se tiden rätt ok, med LCD`n på inga problem.Läste nånstans att inverterade lcd är svårare att läsa av i verkligheten jämfört med hur t ex officiella produktbilder ser ut.
Dessutom håller de sämre än vanliga lcd.
Dom nyare icke sol laddade (dw modellerna) har faktiskt läsbara skärmar för att vara negativa.Jag är också sugen på den svarta... eller den bruna Gls-5600cl-5 som skall snart börja säljas i Sverige.. frågan är bara hur läsbara de är...?
Jag har ett problem...
Efter trogen tjänst i åtta år så kom det in fukt vid gårdagens vattenfys-pass.
Finns det något att göra?
Eventuellt är jag därför på jakt efter en ny klocka för varierad tjänst i skärgårdsmiljö.
Funktionerna som behövs utöver tid och datum är belysning och tidtagarur. En tydlig display är bra och om den är tunn fastnar den inte i allt. Resten är lika mycket bonus som jobbigt.
De gshock jag har sett tycker jag är mycket klocka för liten display.
Är tveksam på om suunto-klockor är värt sitt pris.
Vad säger ni?