Hehe dom ser ut lite som Transformers allihop . Den "squaren" nere till höger med månfas och tidvatten var coolast.
Jag är benägen att hålla med dig
Måste bara hitta ett bra band till den, även om den bara ligger i lådan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe dom ser ut lite som Transformers allihop . Den "squaren" nere till höger med månfas och tidvatten var coolast.
Haha, håller med!Hehe dom ser ut lite som Transformers allihop . Den "squaren" nere till höger med månfas och tidvatten var coolast.
Den förtjänar definitivt ett band, det ska säkert gå att skaka fram.Jag är benägen att hålla med dig
Måste bara hitta ett bra band till den, även om den bara ligger i lådan
Oavsett så är ju coolhets faktorn högFunderar på om det här är det mest nödvändiga klockköpet jag gjort eller det minst nödvändiga.
Funderar på om det här är det mest nödvändiga klockköpet jag gjort eller det minst nödvändiga.
Sommardinka. Casio DW-403, tvååringen kallar den batmanklockan och så älskar han "tågrälsen".
Grymt. Den där är ju ännu coolare. Är det den som van Damme hade i nån rulle?Funkar på hösten också.
Funkar på hösten också.
Cool. Aldrig sett gammal? Finns den att köpa?Snygg har en liknande modell själv.
Fan va mycket balla vintage casio de finns!Snygg har en liknande modell själv.
Yes, det ska vara Timecop från 1993 om jag inte minns fel. Därav det belgiska strapet...Grymt. Den där är ju ännu coolare. Är det den som van Damme hade i nån rulle?
Grymt coolt! Jag har den modellen. Och en lödkolv...Vissa moduler innehåller tydligen dolda funktioner. Här är en video där funktionaliteten i en W800 utökas med en timer mha lödkolv.
Jag läste lite mer sen på wus. Det gick även att utöka antalet larm.Grymt coolt! Jag har den modellen. Och en lödkolv...
Härligt att intresset har smittat av sig på grabben!Min 11åriga sons trippel
”Smittat av”Härligt att intresset har smittat av sig på grabben!
Att han ärvt det då?”Smittat av”
Njae, snarare jag som tvingat på honom intresset. Men han använder klockorna så han gillar det nog, tror jag.Att han ärvt det då?
Casio thermo scanner som mäter temperatur med hjälp av IR-stråle.Någon som har koll på vad det är som ligger i detta skyltfönster? Jag verkar dras till de mest märkliga klockor... Det står SCAN på den gula knappen.
EDIT: Inser när jag postat att det inte är någon G-Shock... Men det är väl ändå här alla Casio experter hänger.