Snygg! Vad heter denna modell?Får bli en dubbelpost på denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Vad heter denna modell?Får bli en dubbelpost på denna
Mdv303, den har dock utgåttSnygg! Vad heter denna modell?
Tack för svar, får hålla utkik efter denna!Mdv303, den har dock utgått
Edit - Tack förresten
Har funderat på släppa min några gånger men samtidigt är den så smidig att bara slänga påTack för svar, får hålla utkik efter denna!
Enemy of the State dök faktiskt upp på TV härom kvällen, och noterade att denna skymtade. Produktplacering när den faktiskt är cool.W-741 "Enemy of the State"...
Jaså. Jag har inte sett den sen den gick på bio när det begav sig.Enemy of the State dök faktiskt upp på TV härom kvällen, och noterade att denna skymtade. Produktplacering när den faktiskt är cool.
Här kommer en tillEnemy of the State dök faktiskt upp på TV härom kvällen, och noterade att denna skymtade. Produktplacering när den faktiskt är cool.
Det kan nog varit den snabba sekvensen jag noterade, det gick jäkligt snabbt! Och ja, när det gäller Casio är "pang för pengen" ett tämligen högt värde i sig.Jaså. Jag har inte sett den sen den gick på bio när det begav sig.
Googlade och hittade den här filmrutan.
Då vill jag bara säga:
Käre Wilhelm Schmidt, det är inte priset utan "pang för pengen" som räknas.
Inte lika cool som din, men här är sommardinkan också på.Nu är det sommar...
Fasen vad retro och coolt!
Älskar min lila terrorist, så det är ju alltid roligt att kunna få Amazfit T-Rex att i alla fall bli något så där bekant
Ja kul att någon lagt tid och energi på att göra ett watch face till oss Casio nördar ;-)Fasen vad retro och coolt!
Tror du ska trycka med ett litet verktyg på den lilla runda kulan. Jag brukar använda mig av en gammal syl. Pressa i pilens riktning.Hej,
Jag ska försöka ge mig på att korta länken på min flickväns Casio C1551M024-A11. Hittar inga vanliga sprintar att trycka ut enligt pilarna. Någon som har erfarenhet kring dessa länkbitarna? (jag är ganska ny på forumet, påpeka gärna om jag postat i fel tråd).
Hej,
Jag ska försöka ge mig på att korta länken på min flickväns Casio C1551M024-A11. Hittar inga vanliga sprintar att trycka ut enligt pilarna. Någon som har erfarenhet kring dessa länkbitarna? (jag är ganska ny på forumet, påpeka gärna om jag postat i fel tråd).
Jag kan bara komma på dessa: https://www.klockmagasinet.com/catalogsearch/result/?q=calculator
Måste ha blandat ihop det med F-91W.Jag kan bara komma på dessa: https://www.klockmagasinet.com/catalogsearch/result/?q=calculator
Där den blå är solid och ganska dov i färgen.
Var för övrigt nära att beställa en grön, men tvekar på negativ display. Och om jag egentligen bara köper för skojs skull.