Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån har jag också! Min första klocka som jag fick på min 11-årsdag. Det var tidigt 90-tal.Första inlägget i casiotråden med nyligen inköpt W-720 från tidigt 90 tal tror jag...
Härlig klocka efter 30 år måste jag sägaEn sån har jag också! Min första klocka som jag fick på min 11-årsdag. Det var tidigt 90-tal.
Fan vad glad jag blir av att se den! Som jag sa tidigare var det min första klocka. Har fått nya band och nytt batteri några gånger, i övrigt original; opolerad! Jag har den i monter.Owg med denna nu!
Jäkla lätt och smidig klocka,dock ej vattentät fick jag erfara
W720
Roligt att se jag behöver nog byta tätningen till baklocket så den blir vattentät sen kan man ha den på armen 24/7!Fan vad glad jag blir av att se den! Som jag sa tidigare var det min första klocka. Har fått nya band och nytt batteri några gånger, i övrigt original; opolerad! Jag har den i monter.
Ja eller hur!Så jäkla hård
Det där bandet passar riktigt bra också!Ja eller hur!
Gillar hur härligt sliten den har blivit genom åren. Enligt serienr är den från 1991...
Gillar även blandningen mellan olika material/nyanser på boetten.
Finns den inte att köpa hos AD då? Är inte så dyr? Kanske någon som har lite kampanj annars.Har en köpesannons ute, utan att få napp så jag frågar här också . Nån som har en A158WA-1 i fint skick?
Blir den vita plasten lätt sullig?G-shock GBX100 fantastisk display.
Har haft Gulfmaster med vitt band och det höll färgen.Blir den vita plasten lätt sullig?
Jag har kollat Klockia och tradera. A158 finns, men inte i det utförandet.Finns den inte att köpa hos AD då? Är inte så dyr? Kanske någon som har lite kampanj annars.
Ok, synd. Trodde det var en man brukade se. Kanske har utgått då.Jag har kollat Klockia och tradera. A158 finns, men inte i det utförandet.
Jag tror inte den utgått, men leveranserna till Europa kanske sinat pga pandemin. Gäller väl fler Casiomodeller enligt vad jag läst.Ok, synd. Trodde det var en man brukade se. Kanske har utgått då.
Har en köpesannons ute, utan att få napp så jag frågar här också . Nån som har en A158WA-1 i fint skick?
Tack, det kanske får bli därifrån då.https://www.creationwatches.com/pro...larm-a158wa-1df-a158wa-1-mens-watch-6585.html
Tyvärr ej inom Sverige men billigt iaf
Min DW-295 vill inte hoppa igång efter batteribyte... minns att det var problem sist jag byte batteri också, men minns tyvärr inte hur jag löste det
Modulen är 1874... samma som i frogman om jag förstått rätt.
Den funkade innan batteribytet.