Sorubim
Guld
Snygg på det gula gummit. Hittade du den på Tradera?Dagens, har köpt H101 igen. Tror det är min tredje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg på det gula gummit. Hittade du den på Tradera?Dagens, har köpt H101 igen. Tror det är min tredje.
Jag gillar den (eller de?) som har fisken uppe till höger bäst! Ingen koll på referenser. Tro hur många varianter som finns med fisken, har sett en med en en-radig display som jag också gillade.Du har första tjing när den ska lämna.
Den plastiga längst upp har jag ett par stycken av i projektlådan tror jag. Och den längst ned med segelbåten har jag kanske också, eller åtminstone en snarlik. Tror den finns med fisk också och att de delar referensnummer?Kompletterat med lite bilder.
fisken till vänster, mitten och höger
Hittade ingen en-radig fisk men en segelbåt?
Inte Tradera. Försöker hålla mig borta därifrån för att hålla nere leksaksutgifterna. Hittade den i en butik. Bandet är ett Bonetto. Minns inte modellnummer.Snygg på det gula gummit. Hittade du den på Tradera?
Jag har för mig att det ligger en sån med segelbåten på tradera. Rejäl prislapp.Hittade en bild på den med båten. En WS-70. Hoppas hitta en bättre modul. Eller att någon som inte är lika oföretagsam tar över den.
Den här hade jag också nyligen. Minns inte vad det var för ref.
Den här ligger i projektlådan. En W-25. Den var ganska ingrodd och jag var dum i huvudet och tvättade knapparna i sprit. De svällde en aning och började kärva.
Hoppas att säljaren har tålamod...
Oj jisses!
Gillar att köra plasten på nato så något fräckt till den pastellenEfter några år blev gummibandet på min w86 skört som marsipan och gick inte längre att använda. Ett nytt armband kostar nästan lika mycket som klockan, nån som har förslag på alternativ? Ett Nato som matchar det turkosa möjligen? 19mm mellan luggarna.
Ser bra ut det där, gedigen militär look. Den turkosa färgen på min ger ett lite mer sportigt intryck men svart/gunmetal-färgat kanske fungerar bra det också iofs. Varför krånga till detGillar att köra plasten på nato så något fräckt till den pastellen
Själv är man lite mer diskret
Snyggt fick med lite feeling nu på lördagskvällen å slängde på ett för att matcha den röda textenPå tal om färglada kombinationer.
Slitet konstkrokodil på A1000D för att matcha shortsen. Hiss eller diss?
Fungerar helt okej men jag gillade det mörka mer.Snyggt fick med lite feeling nu på lördagskvällen å slängde på ett för att matcha den röda texten
Tycker det blev bra, grönt är alltid rättFungerar helt okej men jag gillade det mörka mer.
Jag hittade i min låda ett sandfärgat nato som jag efter mycket pillande lyckdes få på. Inte den bästa kombon men ändå lite fulsnyggt, kommer nog kunna bära upp det!
Det gula tycker jag passar bättre än det röda, riktigt stiligt och se där, det går i ton mot det gula på klockan ocskå, niceTycker det blev bra, grönt är alltid rätt
Testade ett gult idag
Jäkligt sköna färger på den därDagens:
(W-741)
Tack, ja den är trevlig på många sätt.Jäkligt sköna färger på den där
Det måste ju kollas uppTack, ja den är trevlig på många sätt.
Jag såg häromdan att det finns en som saknar strap i en "lot"-annons på tradera. Det kan vara ett fynd, eller så är det grisen i säcken.