Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oysterlänk från @tidochting. Lite för pilligt att få dit för min smak. Men det beror på mitt tålamod och inte på produktenDet vore väldigt vänligt av digtack så hemskt mycket
![]()
Tack så mycketOysterlänk från @tidochting. Lite för pilligt att få dit för min smak. Men det beror på mitt tålamod och inte på produkten. Grymt snyggt med länk! Man kan säkert få till passformen snyggare vid ändlänkarna med lite mer tålamod och fingerfärdighet än vad jag lyckades uppbringa just nu. Jag skulle helt klart säga att jag är nöjd för pengarna. Snabb leverans i semestertider
.
18cm handled om det hjälper någon.Oysterlänk från @tidochting. Lite för pilligt att få dit för min smak. Men det beror på mitt tålamod och inte på produkten. Grymt snyggt med länk! Man kan säkert få till passformen snyggare vid ändlänkarna med lite mer tålamod och fingerfärdighet än vad jag lyckades uppbringa just nu. Jag skulle helt klart säga att jag är nöjd för pengarna. Snabb leverans i semestertider
.
Jag har ju ett dussin Cassios men bara denna är inte en G-shock. Och nog har jag sneglat lite på ett par andra modeller också, t.ex. Oceanus.
Icke oväntat med akryl har den fått en stor repa tvärsöver som tydligt syns på bilden. Måste ta mig för att putsa bort den.
Nåt favorittips på hur att göra det?
![]()
Jag har ju ett dussin Cassios men bara denna är inte en G-shock. Och nog har jag sneglat lite på ett par andra modeller också, t.ex. Oceanus.
Icke oväntat med akryl har den fått en stor repa tvärsöver som tydligt syns på bilden. Måste ta mig för att putsa bort den.
Nåt favorittips på hur att göra det?
![]()
Svar ja, dessutom cool funktion med visning av två tidszoner samtidigt.@Chambre Noire är klockan defekt alltså?Visst borde den kunna visa 24 h istället för AM/PM?
Avslutad - Casio W-720
Hej! Säljer en vintage Casio W-720 [549] i riktigt bra skick, som påminner lite om en tidig G-shock. 38mm bred, 39.5mm lug to lug och endast 8.5mm hög. Kommer på ett NOS band (ej Casio). Nytt batteri. 250 kr skickat med brev, lägg till 49 kr för spårbart till brevlådan. Mvh Matteklocksnack.se
Nej inte defekt utan jag hade inte fattat hur man slår på 24h mode, men nu har jag lyckats! Ändrar annonsen@Chambre Noire är klockan defekt alltså?Visst borde den kunna visa 24 h istället för AM/PM?
Avslutad - Casio W-720
Hej! Säljer en vintage Casio W-720 [549] i riktigt bra skick, som påminner lite om en tidig G-shock. 38mm bred, 39.5mm lug to lug och endast 8.5mm hög. Kommer på ett NOS band (ej Casio). Nytt batteri. 250 kr skickat med brev, lägg till 49 kr för spårbart till brevlådan. Mvh Matteklocksnack.se
Den som har anlag för OCD kör alltid med 12-timmars. Casio har (iaf på moderna fyrkanter) en hoptryckt tvåa. Högst irriterandeNej inte defekt utan jag hade inte fattat hur man slår på 24h mode, men nu har jag lyckats! Ändrar annonsen![]()
Det är en kul modell helt klart. Som en tidig G-Shock skaffat barn med en F-91.Svar ja, dessutom cool funktion med visning av två tidszoner samtidigt.
User manual Casio 549 (English - 1 pages)
Manual Casio 549. View the Casio 549 manual for free or ask your question to other Casio 549 owners.www.manua.ls
Har kollat ibland när suget kommit efter en digital svärdfisk. Inte landat någon än.Dagens, har köpt H101 igen. Tror det är min tredje.
![]()
Du har första tjing när den ska lämna.Har kollat ibland när suget kommit efter en digital svärdfisk. Inte landat någon än.
Extremt coola dom där.![]()