• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har en G-Shock liggandes pÄ UPS utlÀmningsstÀlle enligt spÄrningsnumret, men har inte fÄtt nÄgon avisering för att hÀmta ut den. Gissar att det inte funkar at bara komma med spÄrningsnumret? NÄgon som har erfarenhet av liknande?
senast igÄr hade jag en sÀndning med DHL (som alltid brukar fungera bra) som var markerad "redo för upphÀmtning" i deras spÄrning utan att ha fÄtt nÄgon avisering. Efter kontakt med DHL fick jag veta att den gÄtt över till Postnord... NÀr jag spÄrade hos Postnord fanns den att hÀmta pÄ Willys. Kan det vara nÄgot liknande för dig?

Mayer gjorde frestelsen för stor för @Fredrik Lindfors!
Han slÀngde in handduken igÄr och berÀttade att idag skulle han vÀlja annan klocka.
Sagt och gjort. 10 fulla dagar ÀndÄ, inte fullt sÄ illa. Men en deal Àr en deal, sÄ ryssen stod dÀr i hallen, direkt utanför badrummet, i morse för en tillrÀttavisning i slow motion.
@Fredrik Lindfors out!
D949FC50-DBB5-4070-9EAE-EC324AA723A7.gif

Mayer gjorde frestelsen för stor för @Fredrik Lindfors!
Han slÀngde in handduken igÄr och berÀttade att idag skulle han vÀlja annan klocka.
Sagt och gjort. 10 fulla dagar ÀndÄ, inte fullt sÄ illa. Men en deal Àr en deal, sÄ ryssen stod dÀr i hallen, direkt utanför badrummet, i morse för en tillrÀttavisning i slow motion.
@Fredrik Lindfors out!
D949FC50-DBB5-4070-9EAE-EC324AA723A7.gif

Jag bara log nĂ€r smĂ€llen frĂ„n lĂ€derlappen trĂ€ffade, lika vek som man tĂ€nker sig frĂ„n en man som klĂ€r sig i pyjamas offentligt. Den hĂ€r dĂ€remot var det fart i, tror dödskallen lossnade frĂ„n fĂ€stet och Mayer flög av armen, fin trĂ€ffđŸ˜”

VĂ€rt att tĂ€nka pĂ„. Jag tycker det Ă€r förvĂ„nansvĂ€rt fĂ„ onlinebutiker som fyller i cert pĂ„ G-shocks faktiskt. Åtminstone i under 5kkr-klassen.

Jag har bara fÄtt certet ifyllt en gÄng och det var nÀr jag bestÀllde Gameboyoaken frÄn en spansk ÄterförsÀljare :hilarious:

Var det korthĂ„llaren som lockade? 😁
Absolut! Va fasen, klockor har jag ju sĂ„ det rĂ€cker Ă€ndĂ„ 😁
Lite extra fluff och rejĂ€l box lockar vĂ€l alltid 😁
Men bra pris Ă€ven jĂ€mfört med den ”vanliga” svarta
Snokade runt lite innan den dÀr jÀkla köööööööööööööp-knappen trycktes ner.
Hittade inga begagnade för dom priserna ens.. Och det Àr ju sÄ att Bling-bling och TS ville ha en full-metallkompis till :cool:

@Imre hade tydligen en deal med @Brolle89, sÄ bÄda har hoppat av samtidigt. Dafuq?!
Bros befor h... Ryssen garvar ihjÀl sig Ät sÄnt strunt, som den enstöring han Àr.
Det blev ett besök hos @Imre under morgonen, i en ganska uppstyrd form.
@Imre fick börja och stod upp ganska bra. Men som sÄ mÄnga gÄnger förr gick gonggongen ganska fort ÀndÄ.
@Imre out!
2021-03-06 15.23.00.gif

@Imre hade tydligen en deal med @Brolle89, sÄ bÄda har hoppat av samtidigt. Dafuq?!
Bros befor h... Ryssen garvar ihjÀl sig Ät sÄnt strunt, som den enstöring han Àr.
Det blev ett besök hos @Imre under morgonen, i en ganska uppstyrd form.
@Imre fick börja och stod upp ganska bra. Men som sÄ mÄnga gÄnger förr gick gonggongen ganska fort ÀndÄ.
@Imre out!
2021-03-06 15.23.00.gif
Batman slÄr som en 5Ärig flicka jÀmfört med ryssen. Nu ska jag bara hitta tillbaka till rÀtt vecka för den lavetten skicka mig till vecka 35

Tillbaka
Topp