Hehe eller hur . Vi fÄr se nÀr den kommerBra att du smugglar in nya gs i vÄrt comunity. Kan det vara en skeleton variant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hehe eller hur . Vi fÄr se nÀr den kommerBra att du smugglar in nya gs i vÄrt comunity. Kan det vara en skeleton variant?
senast igÄr hade jag en sÀndning med DHL (som alltid brukar fungera bra) som var markerad "redo för upphÀmtning" i deras spÄrning utan att ha fÄtt nÄgon avisering. Efter kontakt med DHL fick jag veta att den gÄtt över till Postnord... NÀr jag spÄrade hos Postnord fanns den att hÀmta pÄ Willys. Kan det vara nÄgot liknande för dig?Har en G-Shock liggandes pÄ UPS utlÀmningsstÀlle enligt spÄrningsnumret, men har inte fÄtt nÄgon avisering för att hÀmta ut den. Gissar att det inte funkar at bara komma med spÄrningsnumret? NÄgon som har erfarenhet av liknande?
Bilden jag la upp Àr ju min frÄn den tiden jag blev galen och köpte 100 st g2000En bra förfalskning i sÄ fall. Ser vÀlgjord ut, iaf pÄ bild.
Edit: jag trodde du menade den pÄ bilden du la upp. Tradera objektet Àr 100% fake
Mayer gjorde frestelsen för stor för @Fredrik Lindfors!
Han slÀngde in handduken igÄr och berÀttade att idag skulle han vÀlja annan klocka.
Sagt och gjort. 10 fulla dagar ÀndÄ, inte fullt sÄ illa. Men en deal Àr en deal, sÄ ryssen stod dÀr i hallen, direkt utanför badrummet, i morse för en tillrÀttavisning i slow motion.
@Fredrik Lindfors out!
Snygg matchning och bra lÄt
Jag fattade det först nÀr jag klickade pÄ lÀnkenBilden jag la upp Àr ju min frÄn den tiden jag blev galen och köpte 100 st g2000
Bilden jag la upp Àr ju min frÄn den tiden jag blev galen och köpte 100 st g2000
VÀrt att tÀnka pÄ. Jag tycker det Àr förvÄnansvÀrt fÄ onlinebutiker som fyller i cert pÄ G-shocks faktiskt. à tminstone i under 5kkr-klassen.
Idag blir det À, trumvirvel, Rangeman!!!
Var det korthÄllaren som lockade?
@roloj har en jÀkligt kul modell, hör med honom! Den Àr vÀl i mint skick skulle jag tro.JÀkligt cool modell. Ska nog försöka fÄ tag i en sÄ smÄningom.
Lite extra fluff och rejÀl box lockar vÀl alltidVar det korthÄllaren som lockade?
Absolut! Va fasen, klockor har jag ju sÄ det rÀcker ÀndÄVar det korthÄllaren som lockade?
Snokade runt lite innan den dÀr jÀkla köööööööööööööp-knappen trycktes ner.Lite extra fluff och rejÀl box lockar vÀl alltid
Men bra pris Ă€ven jĂ€mfört med den âvanligaâ svarta
Grabbar, ni drar vanÀra över trÄdenNu rasslar det pÄ G-Shockers!
Batman slÄr som en 5Ärig flicka jÀmfört med ryssen. Nu ska jag bara hitta tillbaka till rÀtt vecka för den lavetten skicka mig till vecka 35@Imre hade tydligen en deal med @Brolle89, sÄ bÄda har hoppat av samtidigt. Dafuq?!
Bros befor h... Ryssen garvar ihjÀl sig Ät sÄnt strunt, som den enstöring han Àr.
Det blev ett besök hos @Imre under morgonen, i en ganska uppstyrd form.
@Imre fick börja och stod upp ganska bra. Men som sÄ mÄnga gÄnger förr gick gonggongen ganska fort ÀndÄ.
@Imre out!
@Staafen mÄste steppa upp nu!Batman slÄr som en 5Ärig flicka jÀmfört med ryssen. Nu ska jag bara hitta tillbaka till rÀtt vecka för den lavetten skicka mig till vecka 35