• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

AppropĂ„ om Saab Ă€r bra eller inte var det ett jĂ€vla liv om i biltrĂ„den i helgen.. 😳
Slutade med att Leben sa ifrĂ„n👍

Edit:
Kan tillÀgga att jag inte var inblandad..
Ingen ide att ens diskutera nĂ€r det spĂ„rar ur för att folk inte fĂ„r ha eller tycka om vilka bilar dom vill för vissa đŸ˜Č

Senast Àndrad:
Jag gör mitt bĂ€sta att fĂ„ hem en sĂ„ snart det gĂ„r😉
Det hĂ€r Ă€r den enda irl-bilden jag har sett. Synd att den Ă€r tagen rakt framifrĂ„n med en spotlight rakt över. Lite mer frĂ„n sidan hade varit intressant. đŸ€“
g1.jpg

Nya bilder pÄ gGMW-B5000TR

Haha, trodde det var en vanligare storlek (typ runt 100kvm). Ibland sĂ„ Ă„ngrar jag att vi inte köpte en tomt i ett mindre populĂ€rt omrĂ„de och byggde ett hus bara. Hade sparat pengar och huvudvĂ€rk pĂ„'t đŸ€Ł

Eller sÄ kan man spara pengar genom att köpa misshandlade trÄksubar :angel:
Ja med facit i hand skulle jag kanske köpt ett hus med mindre renoveringsbehov. Det hade nog blivit billigare och garanterat mindre huvudvÀrk. Det gick ju ganska bra till man skaffade barn. Nu hinner man ju knappt stÀda.

UrsÀkta, börjar bli ganska OT kÀnner jag. Kul Ä hÀnga lite i G-Shock trÄden. Man blir ju riktigt inspirerad. Kanske blir en till g-shock snart.

Ja med facit i hand skulle jag kanske köpt ett hus med mindre renoveringsbehov. Det hade nog blivit billigare och garanterat mindre huvudvÀrk. Det gick ju ganska bra till man skaffade barn. Nu hinner man ju knappt stÀda.

UrsÀkta, börjar bli ganska OT kÀnner jag. Kul Ä hÀnga lite i G-Shock trÄden. Man blir ju riktigt inspirerad. Kanske blir en till g-shock snart.
Kanske??????
Tror du pĂ„ den sjĂ€lv?? 😁

Nya Portern verkar absolut vara trevlig och helt i min stil 👏. Finns definitivt risk att det kan bli en sĂ„dan 😎. Är dock sugen mest pĂ„ denna just nu 😍.
8B0B7E67-C97A-4F93-B672-FD40E7D325E2.jpeg
Ja, den Àr fin. Du Àr inte ensam om att vara sugen pÄ den.
Dock rÄkade jag göra en deal pÄ en G-shock för nÄgon minut sen, ska hÀmta den imorgon.
Blir ingenting spÀnnande bara en vanlig GW-M5610-1ER. Visste att jag nÄgon gÄng kommer att vara tvungen att köpa den eller en DW-5600E-1V.
Glad att det blev GW-M5610-1ER, den Àr ju en klassiker.

Dock rÄkade jag göra en deal pÄ en G-shock för nÄgon minut sen, ska hÀmta den imorgon.
Blir ingenting spÀnnande bara en vanlig GW-M5610-1ER. Visste att jag nÄgon gÄng kommer att vara tvungen att köpa denna eller en DW-5600E-1V.
Det Ă€r den verkligen 👌😃. Kommer bli en sĂ„dan sĂ„ fort det finns fler bestĂ€llningsalternativ 😊. Grattis till ett bra köp. GW-M5610-1ER Ă€r riktigt najs och mycket klocka för pengarna 👏.

Blir ingenting spÀnnande bara en vanlig GW-M5610-1ER. Visste att jag nÄgon gÄng kommer att vara tvungen att köpa den eller en DW-5600E-1V.
5610 Ă€r trevlig. Bra pris pĂ„ CyberPhoto. SjĂ€lv har jag en DW-5600E-1 đŸŠŠđŸ”„pĂ„ ingĂ„ng.🙂

Tillbaka
Topp