• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Linde Werdelin tråden.

=) Hade extremt tur med just denna modell som sålde slut RRP direkt och halvnördigt även rätt serial (turnummer..). Hittade en samlare som gick med på att ta Carbon i del-likvid. Det var ju antingen lämna den, eller sambon. Blev alternativ 1:D
Ligger i bankfack och inte vågat mig ut på stan så mycket med den, om än jag kan besöka banken och beundra hur fantastisk bara graveringen är.
Haha känns väl ändå bra att du valde sambon förre klockan :D
Tråkigt dock att du inte vågar använda den ”på riktigt” även om jag samtidigt förstår dig med tanke på hur vanligt det är med klockstölder idag :(

”Fördelen” är väl att LW är mindre kännt märke än tex en AP och Rolex så drar kanske inte till sig lika mkt blickar? Guldet kan ju lika gärna vara en legering ;)

Haha känns väl ändå bra att du valde sambon förre klockan :D
Tråkigt dock att du inte vågar använda den ”på riktigt” även om jag samtidigt förstår dig med tanke på hur vanligt det är med klockstölder idag :(

”Fördelen” är väl att LW är mindre kännt märke än tex en AP och Rolex så drar kanske inte till sig lika mkt blickar? Guldet kan ju lika gärna vara en legering ;)
Så är det absolut. Inte många som har en susning men han blänker rätt duktigt och ja, nog är man lite extra försiktig på denna prisnivå.. Vi får styra upp en Indie g2g=)

Måndag och jag dör LW-döden
image00029.jpeg
Grattis.. den där klockan har man stirrat på ett antal gånger, magiskt fin! :hungry:

Ska bli spännande att se vad som händer med märket nu när Mårten väljer att lämna. För mig är spidospeed i guld nått jag alltid kommer sukta efter men antagligen aldrig köpa både med tanke på pris och storlek..

Ska bli spännande att se vad som händer med märket nu när Mårten väljer att lämna. För mig är spidospeed i guld nått jag alltid kommer sukta efter men antagligen aldrig köpa både med tanke på pris och storlek..
Dom gör ju en del custom-grejer. Skulle kanske kunna lösa ena problemet, om än försvåra det andra=)

Tillbaka
Topp