Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin![]()
Kör också LW idag, men har som sagt köer den varje dag säkert 2v nu
Mycket trevlig!![]()
Kör också LW idag, men har som sagt köer den varje dag säkert 2v nu
Btw, klart som fasiken du ska köpa en LW, dom är ju så jäkla goaDåligt drag i denna tråd just nu, finns det några LW kvar där ute?
Sålde min förra året, men är nu sugen på att köpa en ny. Dom är ju magiska!
Tyvärr ganska dåligt skick på armbandet och är inte så sugen att lägga 7k+ på ett nytt. Vet att det är ett långskott men ingen som har ett svart gummi (brunt kan också fungera) att sälja?
Om någon vill posta en inspirations bild på sin LW så att jag blir extra sugen så skulle det uppskattas![]()
Haha ja det var ett jäkla drag ett tag. Hajpen som aldrig blev av…?Dåligt drag i denna tråd just nu, finns det några LW kvar där ute?
Sålde min förra året, men är nu sugen på att köpa en ny. Dom är ju magiska!
Tyvärr ganska dåligt skick på armbandet och är inte så sugen att lägga 7k+ på ett nytt. Vet att det är ett långskott men ingen som har ett svart gummi (brunt kan också fungera) att sälja?
Om någon vill posta en inspirations bild på sin LW så att jag blir extra sugen så skulle det uppskattas![]()
Så grymHaha ja det var ett jäkla drag ett tag. Hajpen som aldrig blev av…?
Jag har kvar min i titan, och kan egentligen inte se att jag skulle vara utan LW då den känns som en självklar del i samlingen. Ikonisk, udda, independent, fjäderlätt, sjukt bekväm och vattentät. Fyller flera platser men kan lixom inte ersättas med rimlig budget
Sitter på nu och använder den ofta, men är väl allmänt inte så aktiv på sociala medier längre.![]()
![]()
![]()
Edit: Har inga band till salu men kan gärna köpa ett militärgrönt eller det gulgröna![]()
Hej
Hejhar du kvar denna goding?
Fortfarande tillsalu?Hej,
Jag har en 3timer med svart urtavla, på gummiband som jag överväger att släppa. Hojta om det är intressant![]()
![]()