• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Linde Werdelin tråden.

IMG_5962.jpeg

Kör också LW idag, men har som sagt köer den varje dag säkert 2v nu

Dåligt drag i denna tråd just nu, finns det några LW kvar där ute?

Sålde min förra året, men är nu sugen på att köpa en ny. Dom är ju magiska!
Tyvärr ganska dåligt skick på armbandet och är inte så sugen att lägga 7k+ på ett nytt. Vet att det är ett långskott men ingen som har ett svart gummi (brunt kan också fungera) att sälja?

Om någon vill posta en inspirations bild på sin LW så att jag blir extra sugen så skulle det uppskattas 😂🙏

Tyvärr ganska dåligt skick på armbandet och är inte så sugen att lägga 7k+ på ett nytt. Vet att det är ett långskott men ingen som har ett svart gummi (brunt kan också fungera) att sälja?

Om någon vill posta en inspirations bild på sin LW så att jag blir extra sugen så skulle det uppskattas 😂🙏
Btw, klart som fasiken du ska köpa en LW, dom är ju så jäkla goa

Fan ta dig @bullen, nu blev man ju sugen på en till 🥲 en spido i 18k vore ju hemskt trevligt 🤤

Senast ändrad:
Sitter i solen och kikar klockor
IMG_3833.jpeg

Senast ändrad:

Haha ja det var ett jäkla drag ett tag. Hajpen som aldrig blev av…?

Jag har kvar min i titan, och kan egentligen inte se att jag skulle vara utan LW då den känns som en självklar del i samlingen. Ikonisk, udda, independent, fjäderlätt, sjukt bekväm och vattentät. Fyller flera platser men kan lixom inte ersättas med rimlig budget :)

Sitter på nu och använder den ofta, men är väl allmänt inte så aktiv på sociala medier längre.
IMG_8262.jpeg
IMG_8263.jpeg
IMG_8264.jpeg

Edit: Har inga band till salu men kan gärna köpa ett militärgrönt eller det gulgröna :)

Haha ja det var ett jäkla drag ett tag. Hajpen som aldrig blev av…?

Jag har kvar min i titan, och kan egentligen inte se att jag skulle vara utan LW då den känns som en självklar del i samlingen. Ikonisk, udda, independent, fjäderlätt, sjukt bekväm och vattentät. Fyller flera platser men kan lixom inte ersättas med rimlig budget :)

Sitter på nu och använder den ofta, men är väl allmänt inte så aktiv på sociala medier längre.
IMG_8262.jpeg
IMG_8263.jpeg
IMG_8264.jpeg

Edit: Har inga band till salu men kan gärna köpa ett militärgrönt eller det gulgröna :)
Så grym 🤩
Håller helt med! Den är en klar del av samlingen. Jag är ju supernöjd med min Biformeter, men skulle lätt kunna tänka mig att skaffa en spido i framtiden, om jag har budget till en 18k blir det självklart en sådan men titanaren är också så fräsig 😍

Jag kanske måste ta mig i hamn i min gummibands-tillverkning för LW, vore ju kul att kunna göra sina egna och även se andra använda dessa.

Tillbaka
Topp