Haagenstrap och svarta gummit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den rosa var nog bäst, men skulle aldrig kunna bära upp den, sen föredrar jag hel vita även om jag lagt ut den på försäljningVad tycker ni om nya kollektionen? Jag skulle lätt kunna tänka mig den gula och den rosa!
![]()
![]()
Aa tycker nog också den rosa var bäst, men skulle lätt kunna bära denDen rosa var nog bäst, men skulle aldrig kunna bära upp den, sen föredrar jag hel vita även om jag lagt ut den på försäljning
Är lite sugen att lägga bud en klocka på morgondagens klockauktion på Kaplans.Glad fredag på er!
![]()
Nu har jag använt nylonbandet ett tag och tycker att den är lika fin nu som när jag fick hem den. Den är ju inte direkt hårdkörd men dagligt användande. Har inte lagt märke till något negativt med bandetSnyggt!
Ny bedömning efter en del bruk tack![]()
Fint!Nu har jag använt nylonbandet ett tag och tycker att den är lika fin nu som när jag fick hem den. Den är ju inte direkt hårdkörd men dagligt användande. Har inte lagt märke till något negativt med bandet
![]()
Fint!
Hur är infästningen? Närbild från sidan?
Kör själv lw idag![]()
Så jäkla trevlig att titta på
Den är så jäkla tuff på länkenIdag är det LW-lördag hörni
![]()
![]()
![]()
![]()
Ps. Jag vet att Juni inte har 31 dagarmen fotade innan jag insåg det
![]()
Ja den är ju så jäkla härlig, stenhård och grym samtidigt som den är så jäkla skön och smidig på handleden!?!?!? I like itDen är så jäkla tuff på länken![]()
Vi måste bli bättre![]()
Lite dåligt drag i den här tråden
Bild ifrån igår!
Får man räknas fast man är sökande efter en LW?Vilka har vi kvar i LW-världen? Räck upp en hand![]()