800 EUR. 9300 SEK. @Seikosthlm kan meddela att den kommer i en betydligt flashigare box nu också! Ingen plåtburk till denna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@cjperry Shots firedOh, det där kan nog bli bra. Synd bara att fotografen inte pallade tända lampan innan han tog bilden…
Aha. Så du har haft den på preview. Bra bild!!!800 EUR. 9300 SEK. @Seikosthlm kan meddela att den kommer i en betydligt flashigare box nu också! Ingen plåtburk till denna!
![]()
Tack du! Har haft den på handleden i tre veckor eller något! Fick förköpa till fördelaktigt pris mot lite bilder. Gjort en del jobb åt dom tidigare, så dom hör av sig ibland!Aha. Så du har haft den på preview. Bra bild!!!![]()
Fasen vad skojTack du! Har haft den på handleden i tre veckor eller något! Fick förköpa till fördelaktigt pris mot lite bilder. Gjort en del jobb åt dom tidigare, så dom hör av sig ibland!
Kan höra efter! Har dock bara kontakt genom mail, och gissar att dom har lite att stå i idagFunkar ju inte när man ska beställa, man hamnar i en loop i check out. @TheSpeedyShutter du som känner dem kanske skulle meddela det.
Haha den har inte jag tagit så det är lugnt
What?Oh yeah! Har bara en supersnabb X100V bild på mobilen just nu dock
Gällande boxen @TheSpeedyShutter och @Seikosthlm så är det inte den vi fått man får när man köper tyvärr. Så påltburk it is.
![]()
Ja väldigt synd. Kändes väldigt "historiskt". Jag nämnde den och då berättade hon det så den inte skulle komma med i produktbildernaWhat?Den var ju jättefin! Synd!
Hade föredragit en pappbox, fasta bandstift och steril tavla (alt Adanac) som första skott men är ändå imponerad. Med tanke på historien med Gallet så är det oxå helt rimligt att de vill producera inhouse. Verket = 10 poäng. Tog sin lilla tid men. bra jobbat Marathon. Håller mig tillsvidare till Galletproducerade vintage men klipper säkert en nyutgåva när de kostar 50% av en Adanac Issued. Har en känsla av att det rör sig om månader snarare än år.Ja väldigt synd. Kändes väldigt "historiskt". Jag nämnde den och då berättade hon det så den inte skulle komma med i produktbilderna![]()
Fruktansvärt bra.91 US Airforce Issued. Glad att den finns i arkivet. #keeper![]()
TackFruktansvärt bra.
häftig bild på en riktigt ball klocka!800 EUR. 9300 SEK. @Seikosthlm kan meddela att den kommer i en betydligt flashigare box nu också! Ingen plåtburk till denna!
![]()
Nyfiken på vad som på vad som får dig att vara mer sugen på den än en issued med fasta bandstift? Verkar fortfarande inte kosta mer än homagen även om priserna går upp.Rejält sugen på den nya Navigatorn. Ni som har den, vad är era intryck så här långt?
Helt klart en bra fråga! Tanken har inte ens slagit mig att kolla efter Adanac/Marathon original. Trodde de gick för betydligt mer.Nyfiken på vad som på vad som får dig att vara mer sugen på den än en issued med fasta bandstift? Verkar fortfarande inte kosta mer än homagen även om priserna går upp.
Fick hem en Adanac med datum idag för under 10 inkl moms och frakt. (Imo ej issued utan tillverkad med överblivet case för sälj på PX).![]()
Många är listade högre men går absolut att hitta en Marathon söder om 10k idag o var inte länge sen en issued Adanac gick under det på ebay. Tror det ligger en marathon ute på wus för runt de pengarna nu. Ang bandstift så är det en smaksak såklartÅ
Helt klart en bra fråga! Tanken har inte ens slagit mig att kolla efter Adanac/Marathon original. Trodde de gick för betydligt mer.
Ska dock erkänna att just icke-fast bandstift lockar mig då jag aldrig varit speciellt förtjust i Natoband. Men det är klart ett slitet grönt singel strap hade varit jäkligt fint!
Är det Ebay som gäller för originalet?
Jag får hålla koll på vad som dyker uppMånga är listade högre men går absolut att hitta en Marathon söder om 10k idag o var inte länge sen en issued Adanac gick under det på ebay. Tror det ligger en marathon ute på wus för runt de pengarna nu. Ang bandstift så är det en smaksak såklart.
Fint verk! Ser bra utHar inte vart på armen många timmar ännu men än så länge går den rätt, och nöjd är man också.![]()
![]()