• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Marathontråden

800 EUR. 9300 SEK. @Seikosthlm kan meddela att den kommer i en betydligt flashigare box nu också! Ingen plåtburk till denna!

DSC00763 (3).jpg

Ja väldigt synd. Kändes väldigt "historiskt". Jag nämnde den och då berättade hon det så den inte skulle komma med i produktbilderna :)
Hade föredragit en pappbox, fasta bandstift och steril tavla (alt Adanac) som första skott men är ändå imponerad. Med tanke på historien med Gallet så är det oxå helt rimligt att de vill producera inhouse. Verket = 10 poäng. Tog sin lilla tid men. bra jobbat Marathon. Håller mig tillsvidare till Galletproducerade vintage men klipper säkert en nyutgåva när de kostar 50% av en Adanac Issued. Har en känsla av att det rör sig om månader snarare än år.

Rejält sugen på den nya Navigatorn. Ni som har den, vad är era intryck så här långt?

Rejält sugen på den nya Navigatorn. Ni som har den, vad är era intryck så här långt?
Nyfiken på vad som på vad som får dig att vara mer sugen på den än en issued med fasta bandstift? Verkar fortfarande inte kosta mer än homagen även om priserna går upp.
20230503_124624.jpg
20230503_124707.jpg
Fick hem en Adanac med datum idag för under 10 inkl moms och frakt. (Imo ej issued utan tillverkad med överblivet case för sälj på PX).

Å
Nyfiken på vad som på vad som får dig att vara mer sugen på den än en issued med fasta bandstift? Verkar fortfarande inte kosta mer än homagen även om priserna går upp.
20230503_124624.jpg
20230503_124707.jpg
Fick hem en Adanac med datum idag för under 10 inkl moms och frakt. (Imo ej issued utan tillverkad med överblivet case för sälj på PX).
Helt klart en bra fråga! Tanken har inte ens slagit mig att kolla efter Adanac/Marathon original. Trodde de gick för betydligt mer.

Ska dock erkänna att just icke-fast bandstift lockar mig då jag aldrig varit speciellt förtjust i Natoband. Men det är klart ett slitet grönt singel strap hade varit jäkligt fint!

Är det Ebay som gäller för originalet?

Å

Helt klart en bra fråga! Tanken har inte ens slagit mig att kolla efter Adanac/Marathon original. Trodde de gick för betydligt mer.

Ska dock erkänna att just icke-fast bandstift lockar mig då jag aldrig varit speciellt förtjust i Natoband. Men det är klart ett slitet grönt singel strap hade varit jäkligt fint!

Är det Ebay som gäller för originalet?
Många är listade högre men går absolut att hitta en Marathon söder om 10k idag o var inte länge sen en issued Adanac gick under det på ebay. Tror det ligger en marathon ute på wus för runt de pengarna nu. Ang bandstift så är det en smaksak såklart 😃.

Tillbaka
Topp