• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Orienttråden

Ny kontorsklocka inköpt från @Robert Israelsson
Min tredje Orient blir detta. Orient Star Classic WZ0251EL
20160624_125010.jpg
 
Grymt sugen på en Orient som beater. Har snöat in mig på Mako II och Ray II med svart tavla, men kan inte bestämma vilken jag tycker är snyggast :arghh:
 
Legat ute rätt länge vilket torde tyda på att de är något högt prissatta.
Men satan vilka jävla klockor.
Översta är ju galet bra.
 
Sitter på ebay just nu och stirrar på en Orient Ray II. Kostnaderna utöver själva klockan är Shipping och Import charges, kan man räkna med att det är de enda utgifterna eller kan det bli extra påslag när den kommer till Sverige? Brukar inte beställa så mycket från staterna så jag har ingen koll riktigt
 
Sitter på ebay just nu och stirrar på en Orient Ray II. Kostnaderna utöver själva klockan är Shipping och Import charges, kan man räkna med att det är de enda utgifterna eller kan det bli extra påslag när den kommer till Sverige? Brukar inte beställa så mycket från staterna så jag har ingen koll riktigt
Köp från orientuhren eller seriouswatches så du slipper tull och moms.
 
Sitter på ebay just nu och stirrar på en Orient Ray II. Kostnaderna utöver själva klockan är Shipping och Import charges, kan man räkna med att det är de enda utgifterna eller kan det bli extra påslag när den kommer till Sverige? Brukar inte beställa så mycket från staterna så jag har ingen koll riktigt
Svart Ray2 finns i lager hos orientuhren. Raven hos seriouswatches.
 
Verkar vara populär den där. :D
Kommer garanterat in. Seriouswatches brukar få in allt först och ofta.
Som sagt. Maila dem och fråga - de kommer svara.
Haha ja det verkar som det. Annars finns den ju på ebay, men kan jag spara nån hundring så gör jag nog det.
Skickade iväg en fråga till Seriouswatches för nån timme sedan, får se vad dom säger.
 
Tillbaka
Topp