Klave
Basic
Okej, tack.Den känns lika stor som min Tissot PRS516 med 42mm då luggarna är lite kortare på XL:n.
Bara att säga till om du vill flippa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej, tack.Den känns lika stor som min Tissot PRS516 med 42mm då luggarna är lite kortare på XL:n.
En svart mako skulle man inte tacka nej tillOkej, tack.
Bara att säga till om du vill flippa..
Med orange insert?En svart mako skulle man inte tacka nej till
Köp ett grått!Sommarens beater får bli min svarta Ray! Finns det några tips på snygga nato/zulu straps?
Återkommer ständigt till denna Ray-beater.
Mycket Ray här nu! Grymt billig bra klocka som funkar utmärkt till vardags! Kan intyga att ett grått nato är riktigt snyggt på denna klocka!Sommarens beater får bli min svarta Ray! Finns det några tips på snygga nato/zulu straps?
Köp båda, sälj den du inte vill behålla. Du brukar kunna få stålarna tillbaka här på KS.Grymt sugen på en Orient som beater. Har snöat in mig på Mako II och Ray II med svart tavla, men kan inte bestämma vilken jag tycker är snyggast
Legat ute rätt länge vilket torde tyda på att de är något högt prissatta.Lite spännande som dykt upp
Först denna: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=262467416671&globalID=EBAY-US
Sedan denna: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=262463244923&globalID=EBAY-US
Och till sist denna: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=252412933056&globalID=EBAY-US
Suttit här ikväll med en öl eller två och filosiferat lite, kan inte tänka mig att ditt fina ur skulle må bra i en unken kontorsmiljöNy kontorsklocka inköpt från @Robert Israelsson
Min tredje Orient blir detta. Orient Star Classic WZ0251EL
Sicken tur då att jag fick rasta klockan på ett bröllop igår.Suttit här ikväll med en öl eller två och filosiferat lite, kan inte tänka mig att ditt fina ur skulle må bra i en unken kontorsmiljö
Ruggigt trevlig finish på den där.Sicken tur då att jag fick rasta klockan på ett bröllop igår.
Ja den är riktigt trevlig faktiskt.Ruggigt trevlig finish på den där.
Köp från orientuhren eller seriouswatches så du slipper tull och moms.Sitter på ebay just nu och stirrar på en Orient Ray II. Kostnaderna utöver själva klockan är Shipping och Import charges, kan man räkna med att det är de enda utgifterna eller kan det bli extra påslag när den kommer till Sverige? Brukar inte beställa så mycket från staterna så jag har ingen koll riktigt
Joo, jag har kollat där men den finnas aldrig i lagerKöp från orientuhren eller seriouswatches så du slipper tull och moms.
Den dyker nog upp snart. Den är ju så pass ny den klockan. Testa att maila seriouswatches och fråga när den kommer in. De brukar vara väldigt hjälpsamma.Joo, jag har kollat där men den finnas aldrig i lager
Svart Ray2 finns i lager hos orientuhren. Raven hos seriouswatches.Sitter på ebay just nu och stirrar på en Orient Ray II. Kostnaderna utöver själva klockan är Shipping och Import charges, kan man räkna med att det är de enda utgifterna eller kan det bli extra påslag när den kommer till Sverige? Brukar inte beställa så mycket från staterna så jag har ingen koll riktigt
Aaa såg det, men det är den blå Ray II jag vill ha... typiskt.Svart Ray2 finns i lager hos orientuhren. Raven hos seriouswatches.
Verkar vara populär den där.Aaa såg det, men det är den blå Ray II jag vill ha... typiskt.
Haha ja det verkar som det. Annars finns den ju på ebay, men kan jag spara nån hundring så gör jag nog det.Verkar vara populär den där.
Kommer garanterat in. Seriouswatches brukar få in allt först och ofta.
Som sagt. Maila dem och fråga - de kommer svara.