Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderade också på den. Ruskigt bra pris hos cw.En modell jag aldrig reflekterat över förut, men nu sitter den på armen![]()
Beställde den från creationwatches i lördags vid 17. Leverades kl.10 idag måndag
Fan vad jag älskar öppet hjärta (och skelett), jag var ett tag sugen på den där modellen men den med grön (grönbrun?) tavla.En modell jag aldrig reflekterat över förut, men nu sitter den på armen![]()
Beställde den från creationwatches i fredags vid 17. Leverades kl.10 idag måndag
Vad har du gjort för att bli skuren i?För vackert och somrigt idag.
Själv väntar jag på operation och känner mig ungefär så här.
![]()
Det är olika. Jag gillar inte alls open heart, men denna har fått mig att mjukna lite.Fan vad jag älskar öppet hjärta (och skelett), jag var ett tag sugen på den där modellen men den med grön (grönbrun?) tavla.
Fick lite starr efter en tidigare ögonoperation.Vad har du gjort för att bli skuren i?
För övrigt borde Orient ta upp produktionen av Dolphin igen tycker jag(nu har jag ju redan en men fler borde få njuta av denna underbara klocka)
Åh vad jag vill ha den! Har spanat in den några dagar nu på jobbetHej KS!
Detta blir mitt första inlägg här men jag har besökt sidan flitigt i två års tid. Speciellt orient tråden har inspirerat mig under denna tiden.
Första klockan inhandlade jag för ca ett år sedan, en blå orient mako xl som jag är extremt nöjd med.
![]()
Nu har jag även köpt en väldigt skön sommarklocka, inhandlades från seriouswatches.com utan bekymmer.
![]()
Min uppfattning efter ca en vecka är att klockan känns mycket prisvärd, dock är inte läderarmbandet särkilt imponerande.
Definitivt. Förstöra en raritet som jag definitivt varit spekulant på annars.http://www.timetotalk.se/kop-salj/fs-orient-star-300-saturation-diver-pvd-t20796.html Vad tycks! Helt ärligt tycker jag att detta borde vara olagligt!
Jag fäller en tår!Definitivt. Förstöra en raritet som jag definitivt varit spekulant på annars.
Bästa 1a gen sat diver och sen petar man på massa färg.![]()
Ingen aning.OK dags att fråga panelen.
Är det någon som monterat bort ringen på sin OSD? Är det bara att bryta eller ska man köra in kniven på någon särskild sida?
Har lyckats få in kopiösa mängder sand under ringen. Är nog ingen fara men vore nog bra att göra rent den då och då.
Glöm nu inte att ventilen inte är automatisk.Rastar denna idag efter på tok för lång väntan i lådan! Men ska dyka ner i poolen nu så kan ju vara bra att ha en heliumdykare om man hamnar i den djupa delen!![]()
Givetvis full utrustning på! Dubla tuber och en liten nöd-tub i viktbältet är standard när man ska djupdyka i plask-poolenGlöm nu inte att ventilen inte är automatisk.
Hoppas du har verktyg att öppna den med dig.![]()
Givetvis full utrustning på! Dubla tuber och en liten nöd-tub i viktbältet är standard när man ska djupdyka i plask-poolen
Fan sluta smyga i mina buskar!
http://www.seriouswatches.com/orient/orient-fdj05003w.htmlfår man fråga vart du köpt den ifrån?
Så sjukt härlig!Här kommer ett par bilder till på min GMT
![]()
![]()
Har någon ett förslag på nåt härligt band jag kan sätta på istället?![]()
Tycker bandet som sitter på passar rätt bra.Här kommer ett par bilder till på min GMT
![]()
![]()
Stiligt! Men jag skulle köra med ett marinblått perlon om jag var du.Här kommer ett par bilder till på min GMT
![]()
![]()