matalm
Basic
Industrisemester i Japan känns som en motsägelse.Extrem torka. Semesterstängt hos dem i japan nyligen (jo det är sant, stod på japanska hemsidan om nu google översatte rätt).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Industrisemester i Japan känns som en motsägelse.Extrem torka. Semesterstängt hos dem i japan nyligen (jo det är sant, stod på japanska hemsidan om nu google översatte rätt).
Var säkert typ 3 dagar som de får jobba in med 5.Industrisemester i Japan känns som en motsägelse.
senate M-Force, gillas!Nyinförskaffad !
Har kikat på den men är rädd för storleken...Nyinförskaffad !
Har kikat på den men är rädd för storleken...
Vad har den för mått? Särskilt intresserad av lugg till lugg.
Hur bärs den för övrigt?
Misstänkte att längden skulle vara något sånt...Bredd 45. Lugg till lugg ca 52,5 den är stor men känns ändå bra på handleden.
Grym!Nyinförskaffad !
Bättre än gamla. Helt klart.Skit!
Jag måste köpa en ny klocka...
EDIT:// mer info kommer senare
Pris 240 000 yen för stålversionen och 250 000 yen för den förgylda.Bättre än gamla. Helt klart.
Gillar att den känns som en vintage OS skeleton.
Eftersom jag blev nyfiken och har tid kan jag köra lite specs.
WZ0041DX
39 mm
45 mm lug till lug
10.6 mm tjock
Domat safir med antireflex
48e51 Handjagad med 50h reserv.
Pris har jag tyvärr inte sett.
Släpps 16/9.
Gillar däremot den mer futuristiska RO skelettet bättre.
Typ motsvarande 20k i Japan!?Pris 240 000 yen för stålversionen och 250 000 yen för den förgylda.
Bara USA och XL som som finns med vit tavla (vilket jag antar du vet).Ingen som har någon typ av mako med vit tavla? sälj till mig eller sat diver. Med vit tavla.. Trevlig helg
Bara USA och XL som som finns med vit tavla (vilket jag antar du vet).
Jag väntar på att XL ska komma med nya verket och hoppas på att Planet Orient inte utgår.
Gamla kan ju inte vara svår få tag i.
Min OSD kan du glömma...
Den är tung. Definitivt inget nerköp från Seikon. Vill ha en mm också. Bra komplement om man behöver två tider i badkaret.Jo precis
Äsch vadå, släpp den till mig
Blev kär, gick ifrån mm300 och trodde de verkligen skulle bli nedbyte men ack nej vilken klocka
Jag har svårt för skeleton. Det känns som om man betalar extra för en stripshow som helst inte ville se.Och så lite bilder
WZ0031DX
WZ0041DX
Det är svårt att göra bra Skeleton. Jag kan förstå att folk gillar det då det är nåt vintage tekniskt över dem.Jag har svårt för skeleton. Det känns som om man betalar extra för en stripshow som helst inte ville se.
Äntligen kan man posta här igen
http://www.creationwatches.com/prod...arch_in_description=1&keyword=Orient+auto+300Vart hittar man en sådan här och hur mycket är rimligt att pynta?
Newcam.it brukar få in dem för runt 7.5k med jämna mellanrum. Billigast i världen om man räknar in momspåslag från asien.Vart hittar man en sådan här och hur mycket är rimligt att pynta?
Newcam.it brukar få in dem för runt 7.5k med jämna mellanrum. Billigast i världen om man räknar in momspåslag från asien.
Seriouswatches tar väl €990 och jag hade tagit den tusingen påslag kontra creationwatches alla dar i veckan för straffar slippa ev strul det innebär med asiatiska gråhandlare.
Beggat i sverige brukar de ligga runt 5k.
Det där är väl en limiterad kvartsare till nåt jubileum om jag inte minns fel!?Jag tror precis jag hittade den fulaste Orient som någonsin gjorts. Finns till salu hos Saitama om någon vill knipa den.
Viktiga frågan är vad fan du spelar?Äntligen kan man posta här igen
Viktiga frågan är vad fan du spelar?
Är det LoL?