Stefan Elfström
Basic
Dyck försiktigtMako i jacuzzin.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dyck försiktigtMako i jacuzzin.![]()
Klart bättre än jag trodde den skulle vara på armen. Grattis!
Precis fått hem en ny Orient! Blev en till frun oxå..![]()
Ser riktigt bra ut. Nu ser vi framemot en recension! Får säga till frun att skriva en om hennes med.
Precis fått hem en ny Orient! Blev en till frun oxå..![]()
Klart bättre än jag trodde den skulle vara på armen. Grattis!
Du får gärna fixa ett armskott på damklockan också. Lite småintresserad att ta hem en sån till min
Grym klocka för pengarna som nu har blivit ännu bättre med det nya urverket! Hade jag inte haft en gammal black Ray så hade det blivit denna! Grattis!Idag kom min Ray 2 blå!
Fan vad bra den är!
![]()
![]()
![]()
Kul ser riktigt bra ut. Hur känns länken har dom förbättrat den ??Idag kom min Ray 2 blå!
Fan vad bra den är!
![]()
![]()
![]()
Funderar på att köpa en safirmoddad blå sån.Idag kom min Ray 2 blå!
Fan vad bra den är!
![]()
![]()
![]()
Idag kom min Ray 2 blå!
Fan vad bra den är!
![]()
![]()
![]()
Var beställde du ifrån förresten? @Stefanweei
Kul ser riktigt bra ut. Hur känns länken har dom förbättrat den ??
Den e riktigt bra klockan.Undrar också vart du köpte den för, hur mycket och vad du tycker om länken. Har länge sneglat på en sådan här men har tyckt att datumknappen är så groteskt ful. Nu har dom ju tagit bort den och uppdaterat urverket. Kanske borde bli ett köp?
Frakten inkluderat då förmodar jag. Sen kostar väl en strapcode länk några hundra också. Hur jämförbar med en standard seikodykare?Den e riktigt bra klockan.
Länken är ok, men smalnar inte av vilket stör lite. Klockan i sig är perfekt.
199 euro från Orientuhren.de
Frakt tillkom.Frakten inkluderat då förmodar jag. Sen kostar väl en strapcode länk några hundra också. Hur jämförbar med en standard seikodykare?
Skulle säga att kvaliteten är jämförbar med Seiko i samma eller något högre prisklass. Seikos design är ju mer egen så det är mer en smaksak vad man köper.Frakten inkluderat då förmodar jag. Sen kostar väl en strapcode länk några hundra också. Hur jämförbar med en standard seikodykare?
Tack. Gillar den ordentligt.Funderar på att köpa en safirmoddad blå sån.
Stort grattis
Sno ett armband från en OSD, får du iof leva utan ändlänkarTack. Gillar den ordentligt.
Om jag bara kunde hitta en avsmalnande oyster som passar hade jag kunnat vara OWG med den. På riktigt. Har du något tips? Något som skulle passa? Skiter i om det kostar lika mycket som klockan.
Måste vara passande ändlänkarSno ett armband från en OSD, får du iof leva utan ändlänkar![]()
Får man fråga vad du har för armband på den där finingen?Japp, lägger bara ut bilder på mina egna klockor ☺
Inte till salu för tillfället dock.
![]()
Men strapcodes nya oyster är ju avsmalnande. Det är ju precis vad du vill ha. Passar nya Ray och mako.Tack. Gillar den ordentligt.
Om jag bara kunde hitta en avsmalnande oyster som passar hade jag kunnat vara OWG med den. På riktigt. Har du något tips? Något som skulle passa? Skiter i om det kostar lika mycket som klockan.
Måste vara passande ändlänkar![]()
Fyfan vad bra. Jag köper! Tack!Funkar inte Strapcodes nya? Fick mail att de nu säljer till Ray 2.
http://www.strapcode.com/store/22mm...-diver-clasp-brushed-p-4708.html#.V_abPFReDCQ
Edit: @Fujoor har snabbare avtryckarfinger än jag
Sjukt bra. SJUKT bra. Jag köper direkt.Men strapcodes nya oyster är ju avsmalnande. Det är ju precis vad du vill ha. Passar nya Ray och mako.
![]()
Bilder sen!Sjukt bra. SJUKT bra. Jag köper direkt.
Har du beställt från Strapcode? Bör jag få den nästa vecka?Bilder sen!![]()
Har du beställt från Strapcode? Bör jag få den nästa vecka?